ויראלי

אייל ברקוביץ' ואייל גולן בסכסוך? "לא מדברים לצערי"

ליאור ברקוביץ' כתב בטוויטר שלו כי הוא מחפש כרטיסים למופע GOLD, אבל כנראה לא יוכל לקבל הזמנה או כרטיס בהנחה, כאשר הוא חשף בטוויטר שלו: "איך אני משיג 2 כרטיסים להופעה של אייל גולן ב 13.6 בדחיפות? אבא ואייל לא מדברים לצערי"
מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)

הסכסוך שלא ידעתם עליו? אחרי שאייל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, לחץ אדיר ותורי ענק ברכישת הכרטיסים, הביאו את גולן לפתוח אתמול (ראשון), תאריך נוסף למופע רביעי ענק בבלומפילד, כך שטור בלומפילד יתפרס על סוף השבוע שבין 13 ליוני ל-18 ביוני, הסופ"ש הראשון לאחר חג השבועות.

הכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש. את פתיחת המופע החדש פרסם גולן בעמוד האינסטגרם שלו וכתב, "אין לי מילים". המופע הרביעי יביא עוד כ-30 אלף איש לבלומפילד, כשמי שרוצה להיות אחד מהם הוא ליאור ברקוביץ' בנו של איייל ברקוביץ'.
 

לצערו, הוא כנראה לא יוכל לקבל הזמנה או כרטיס בהנחה, כאשר הוא חשף בטוויטר שלו: "איך אני משיג 2 כרטיסים להופעה של אייל גולן ב 13.6 בדחיפות? אבא ואייל לא מדברים לצערי".
כעת, אחרי הטירוף להשגת כרטיס, והכרזה של גולן עצמו על מאמצים לסגור תאריך רביעי לטובת האלפים הרבים נותרו מחוץ למכסת התאריכים, גולן מודיע בעמוד האינסטגרם שלו על פתיחה של מופע רביעי, שמכירת הכרטיסים אליו תתחיל מחר.
הזמר כתב בחשבון האינסטגרם שלו, "עשינו את זה. לכל מי שחיכה שעות בתור ולא הצליח לשריין מקום ל-GOLD הבטחתי לכם שנעשה את הכל בשביל למצוא תאריך למופע נוסף והצלחנו - 18.06 קונצרט רביעי באיצטדיון בלומפילד!"


אתמול עם הישג הסולד אאוט לשלושת התאריכים הראשונים כתב גולן, "90 אלף איש, 3 המופעים בבלומפילד - סולד אאוט מה עוד אפשר להגיד?! גרמתם לי להתרגשות אמיתית, כזאת שלא הרגשתי הרבה זמן. תודה לכם, תודה עליכם, זה אף פעם לא מובן מאליו!


"שתדעו שאני קורא את כל ההודעות שלכם ואני יודע שיש עוד ביקוש גדול, שהמתנתם שעות בתור וחלקכם לא הצליח לרכוש בסוף. אנחנו עושים הכל בשביל למצוא תאריך נוסף פנוי בבלומפילד ולפתוח מופע רביעי בשביל לא לאכזב אתכם ומבטיח לעדכן בימים הקרובים. אני אוהב אתכם בכל ליבי הכי חזק שיש ומחכה כבר לפגוש את כולכם".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מיני
    עודד 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מצפה מאייל ברקוביץ'לרסן את הבן שלו לא להתערב במה שקשור לאייל גולן
    סגור
  • ברקו הבן הוא אדם בוגר מי בכלל שואל אותך?!
    ..עוד מגיב פח 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד טמבל..
    סגור