ויראלי

אדל בספלוב מגיבה לסערה: "נראה לכם שאני אשים תמונת עירום?"

אדל בספלוב, העלתה תמונה של הישבן של בנה התינוק לאינסטגרם, שהחליטה להסיר את הסטורי המדובר, לא לפני שהעוקבים תקפו. כעת, אושיית הרשת מגיבה לראשונה: "שברתם כל שיא אפשרי. תגידו לי רגע, על מה אתם מדברים? אתם שפויים? פדופיליה? אתם מבינים כמה זה מטורף לחפש אותי על כל דבר?"
מערכת ice |  3
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
אדל בספלוב, כוכבת הריאליטי והרשת, העלתה אתמול (שלישי) סטורי כחלק משיתוף פעולה מסחרי שלה, במסגרתו העלתה תמונה שעוררה סערה לא קטנה ברשת, כשצירפה תמונה של הישבן של בנה התינוק, ליב יעקב בן השנה וחצי.
באינסטגרם ממש לא אהבו את הסטורי שהיא העלתה והחליטו להסיר אותו, מהסיבה שהיא עברה על חוקי הקהילה. חלק מהגולשים ברשת תקפו את בספלוב על התמונה שהעלתה, כאשר אחד מהם הגיב: "אנשים חייבים להפסיק לפרסם תמונות פרובוקטיביות של התינוקות שלהם/ילדים קטנים שלהם, אתם לא מבינים שעושים בזה שימוש לרעה ואנשים פסיכיים וסוטים אשכרה נהנים מלהסתכל על הילדים שלכם ערומים?".

כעת, בספלוב העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא הגיבה לסערה: "אני לא נוהגת להגיב, אבל חייבת. פה באמת שברתם כל שיא אפשרי. תגידו לי רגע, על מה אתם מדברים? אתם שפויים? פדופיליה? כל מי שהתלונן ראה בכלל את התמונה שאני שמתי של ליב? נראה לכם שאני אשים תמונה שלו עירום? אתם מבינים כמה זה מטורף לחפש אותי על כל דבר?"
בספלוב המשיכה: "אני יודעת שיש לי אחריות, תאמינו לי יודעת הכל, אבל זאת תמונה ממצב שכמעט כל אימא בישראל עוברת ואם אני בעזרת הפרסום הזה יכולה רגע להציל תינוקות, אז למה לא? אני לא מצליחה להבין".
לסיום אמרה: "השתגעתם? באמת, דוברת מטא? בזה את מתעסקת? באדל בספלוב והתינוק שלה? ולא, לא הכל בשביל כסף, כי אם הייתי רוצה לעשות הכל בשביל כסף, תאמינו לי כמה חברות הייתי מפרסמת. תתעסקו בחטופים ובמדינה שבקריסה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואלה
    גבי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מדינה בקריסה"... ממש התרבות שלך בקריסה" נותנת מוסר לכולם...
    סגור
  • 2.
    אדל משהו....
    רוני 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדל, מי את? למה את חושבת שאת מעניינת מישהו? זה שהשתתפת באיזה ריאליטי זה לא עושה אותך כוכבת גדולה, אז קצת פרןפורציות גם מכותב/ת הכתבה !!!
    סגור
  • 1.
    למה
    אמיר 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה אתם מבזבזים את זמננו?
    סגור