ויראלי

טיקטוק תמכר בשנה הקרובה: לקראת פרידה מארצות הברית?

עקב החוק שצפוי לעבור רשמית הקובע על איסור שימוש בטיקטוק בארצות הברית, כעת חברת האם המחזיקה בטיקטוק מחוייבת למכור את הזרוע המחזיקה באפליקציה בארצות הברית
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay ,freepik)
בית הנבחרים האמריקני אישר הצעת חוק שתוביל לאיסור על הפעילות של טיקטוק בארה"ב, אם הבעלים שלה בסין לא ימכור את הזרוע האמריקנית שלה. כרגע לחברת האם הסינית של טיקטוק, יש שנה למכור את זרועותה בארצות הברית, או שמא האפליקציה תוסר מהחנויות במדינה.
ההחלטה טרם קיבלה את אישור הסנאט. ההסבר הרשמי מאחורי הצעת החוק הוא החשש שהבעלים הנוכחים של טיקטוק מהווה סיכון לביטחון הלאומי של ארה"ב.
 
על מנת להאיץ את הליך החקיקה, מייק ג'ונסון, ראש בית הנבחרים שילב אותה עם הצעת חוק שתאפשר לארה"ב להחרים נכסים רוסיים, ואז איגד אותה בחבילת הסיוע לישראל, טיוואן ואוקראינה - חבילות אשר עוכבו במשך חודשים ארוכים עקב קרבות פנימיים בקונגרס.
כזכור, טיקטוק צפויה לפרסם את האפליקציה "TikTok Notes". מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול את שיתוף סרטונים ותמונות, זאת מבלי לעזוב את הרשת החברתית טיקטוק. מלבד זאת, מדובר בפלטפורמה חברתית שתכלול מנעד עיצובי רחב יותר מאשר אינסטגרם ובכך, בין היתר, זו תאיים על הרשת החברתית המוכרת. בנוסף לכך, האפליקציה תאפשר למשתמשים לפרסם את הפוסטים שלהם הכוללים מספר תמונות על ידי הודעה קופצת באפליקציית טיקטוק המפורסמת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה