ויראלי

אביבית בר זוהר הגיעה במחשוף: "זה לא היום של הצניעות"

לאחר שאביבית בר זוהר הטיחה לעוקביה ברשתות החברתיות שיהיה יום אחד בשבוע בו היא תשמור על לבוש צנוע, ישראל בידור תפסו אותה לראיון שם נשאלה על הלבוש, בר זוהר הגיבה "במקרה זה לא היום הזה בשבוע"
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
לפני מספר שבועות, בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, בישרה אביבית בר זוהר לעוקבים שלה שהיא לוקחת על עצמה פעם בשבוע להתלבש צנוע: "החלטתי שפעם בשבוע בתור התחלה, אני סוגרת את עצמי יותר לכבוד בורא עולם". בנוסף, דיברה על כיבוד אם ואם שגם הוא מבחינתה בא מהמקום של להתקרב לאלוהים. 
אמש (ראשון), ישראל בידור פרסמו ראיון קצר עם אביבית בר זוהר, בו רואים אותה לבושה עם מחשוף. המראיינת אמרה: "הכרזת על זה שיום בשבוע את מתלבשת בצניעות" בר זוהר ענתה: "נכון, זה לא היום הזה. במקרה היום זה לא היום הזה. בעזרת השם לקחתי לבורא עולם יום של צניעות." 
 
המאיינת המשיכה: "אין יום ספציפי בשבוע, זה משתנה?" בר זוהר ענתה: "כו, אין יום ספציפי".
@israel_bidur מה דעתכם❓👇 #אביביתברזוהר ♬ צליל מקורי - ישראל בידור

בסרטון שפרסמה בו החליטה את ההחלטה הזו, המשיכה אביבית: "בתנ"ך נכתב "כבד את אביה ואת אמך למען יאריכון ימייך על פני האדמה הזאת"". בהמשך הסבירה את דבריה: "גם אם אבא ואמא שלך יורקים עלייך, את צריכה להרכין ראש ולסתום את הפה. ההורים שלך הביאו אותך, את הנשמה שלך לעולם. אסור לך בתכלית האיסור להרים את הקול עליהם, לנבל את הפה, ואת חייבת לרצות את ההורים שלך תמיד. למה? כי כה בורא עולם אמר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחררו אותנו מכלת פרס נובל הזו
    האמיתי 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניינת תתחת
    סגור