ויראלי

מגישת החדשות משתפת בכאב: "קשה לדמיין את היום הזה בלעדייך"

חן זנדר, שאחותה נועה זנדר נרצחה ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, משתפת כי לא תחגוג הערב במימונה: "אם אתם מחפשים מקום להרגיש בו את רוח החג תגיעו לכיכר החטופים, תפגשו את המשפחות, תאכלו מופלטות, תרבחו ותזעקו"  
רוני שיינר | 
חן זנדר ונועה זנדר (צילום אינסטגרם)
העיתונאית ומגישת חדשות רשת 13 חן זנדר (35), שכלה את אחותה נועה שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה ברעים, על ידי מחבלי חמאס. 
לקראת חגיגות המימונה המסורתיות שמתקיימות הערב (שני), שיתפה חן כי השנה, להבדיל משנים קודמות, משפחתה לא תחגוג. "זה אחד הימים שהכי חששתי שיגיע", כתבה. "בשונה מכל שנה לא נכין את העוגיות הצבעוניות, לא נערוך את השולחן, לא נשמיע את המוזיקה שגורמת לכולם לשמוח, לא נברך ב'תרבחו ותסעדו', לא נארח את מאות החברים ובני המשפחה, לא נכין מופלטות ולא נודה על הזכות לחגוג כולנו יחד. כי מהשנה אנחנו בהרכב חסר ועדיין קשה לנו לדמיין את החגיגה הזאת בלי נועה". 

הסטורי שפרסמה חן זנדר (אינסטגרם)
חן המשיכה וכתבה: "לנו ולרבים אחרים אין השנה כל סיבה לחגיגות, אבל אם אתם מחפשים מקום להרגיש בו את רוח החג תגיעו לכיכר החטופים, תפגשו את המשפחות, תאכלו מופלטות, תרבחו ותזעקו, עד שיחזרו. בשנה הבאה, שכולם יחזרו בעזרת השם, ניפגש אצלנו". 

סטורי נוסף שפרסמה חן זנדר (אינסטגרם)
 
לפני שבועיים הפכה חן זנדר לאם טרייה לבת בכורה. על הלידה בישרה זנדר באינסטגרם וכתבה: "בתזמון מדויק, הבת שלנו הגיחה הלילה לעולם והאירה לנו את הלב". זנדר ובעלה, ד"ר תומר מימון, נישאו בינואר 2023.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה