ויראלי

כוכבת האח הגדול ובן הזוג הצעיר נפרדים: "לא דבר נעים"

דורין סגול ובן זוגה הצעיר מיכאל כחלון נפרדו לאחר זוגיות קצרה: "מאמינה שבורא עולם יזווג לי את מה שיתאים לי. מאחלת למיכאל בהצלחה". מקורביה של סגול מעריכים כי הפער הגילים והניסיון החיים השונה תרמו לקצרות הרומן
מערכת ice | 
דורין סגול (צילום אור גפן)
בתפנית מפתיעה, כוכבת "האח הגדול" ומעצבת האופנה דורין סגול (45) וחברה הצעיר מיכאל כחלון (29) הפרידו כוחות לאחר זוגיות של מספר חודשים בלבד. הפרידה מגיעה רק שבוע לאחר שהשניים הציגו את קשרם לראשונה באירוע השקת קולקצייה חדשה של סגול.
סגול, שאלמנה לפני כשנתיים לאחר מותו של בעלה ליאור מסיבוכי קורונה, התקשתה להתגבר על אובדנה עד שפצחה בזוגיות חדשה עם כחלון, גרוש צעיר ממנה ב-14 שנים. למרות שהשניים נראו מאושרים כשחגגו את הקשר הטרי בטקס השקת הקולקציה החדשה, כעת מסתמן שהרומן לא שרד.
 
"פרידה זה דבר לא נעים," אמרה סגול בתגובה רשמית, "מאמינה שבורא עולם יזווג לי את מה שיתאים לי. מאחלת למיכאל בהצלחה." מקורביה של סגול מעריכים כי הפער הגילים והניסיון החיים השונה תרמו לקצרות הרומן. 
יוער כי למרות הפרידה, סגול ממשיכה בקידום קריירת העיצוב שלה עם השקת הקולקציה החדשה. בתי האופנה צופים בהמשך פריחתה המקצועית כפי שבאה לידי ביטוי בקולקציות קודמות שזכו להצלחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה