ויראלי

רותם אבוהב משתפת: "אין לי עם מי לחלוק דברים"

רותם אבוהב, נשואה ואם לשלושה בנים, משתפת בקושי להיות בת יחידה בבית: "אין לי עם מי לחלוק דברים. זה כדורגלנים, כדורסלנים, זה רק על הספורט. הם רעבים והם עושים ספורט". 
רוני שיינר |  1
רותם אבוהב (צילום אינסטגרם)
השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב התארחה בפודקסט של העיתונאי איתי סגל מבית "all in" ושיתפה על תחושותיה כאישה יחידה בבית של בנים. אבוהב נשואה לשי, והשניים הורים לשלושה בנים. הבכור שבהם, עומר אבוהב, הוא שחקן כדורגל בליגה הלאומית. 
לשאלה האם מדובר במעמד מיוחד, השיבה אבוהב: "מעמד של כביסות וניקיון של אקונומיקה". היא המשיכה ושיתפה: "כולם אומרים לי 'את המלכה בבית'. אני השפחה. יש משמעות להיות בת יחידה בבית. עומר הבן שלי, לפני שנה, הביא חברה. יש לו חברה כבר שנה, זו בחורה מהממת שנכנסה אלינו הביתה ופתאום יש עוד בת. ואז היא יושבת אצלנו אחרי איזה חודש, והיא אומרת לי 'היי איזה קטע, עשית לק ג'ל יפה'. אז אני אומרת לה כן? פעם ראשונה שמישהו שם לב". 
אבוהב הוסיפה: "אני מסתפרת, בחיים לא שמים לב שהסתפרתי. אין מצב שהם ישימו לב. אני אומרת בהופעה שאני מסתפרת, מחמיאה לעצמי, כי אף אחד לא שם לב שהסתפרתי. אני שנים מסתפרת, את רוצה שיגידו לך 'וואו איזה יופי, איזה פן, עשית פוני יפה'. כלום. אין לי איך לחלוק. אני צריכה קוסמטיקאית, זה לא מעניין אותם. זה בנים- בנים. זה כדורגלנים, זה כדורסלנים, זה רק על הספורט. הם רעבים והם עושים ספורט".
 
רותם אבוהב מתארחת אצל איתי סגל (all in podcastim)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי ישנםן המדברים.חולקים עם קאוצר.ית וזה מסייע להםן (ל"ת)
    חקי חיון 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור