ויראלי

מאיה קיי בהלם: מי שדד את הדוגמנית ברחובות תל אביב?

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי מאיה קיי, נשדדה במהלך בילוי משפחתי בבית קפה בתל אביב, אחרי שנגנב ממנה תיק הפראדה היוקרתי שלה בתוכו ארנק עם כסף מזומן ומפתחות לדירה ולאוטו
מערכת ice |  1
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
הדוגמנית מאיה קיי, שכיכבה בעבר בתוכנית הריאליטי "הישרדות" ברשת 13 ולוהקה לעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, לא האמינה שכך יסתיים הבילוי המשפחתי שלה בשבוע שעבר בבית קפה בתל אביב, אחרי שנשדדה על ידי אלמוני.
על פי הפרסום היום (חמישי) ב"וואלה", קיי הניחה בעגלת התינוק שהייתה בסמוך אליה את תיק הפראדה היוקרתי שלה, שבתוכו גם היה הארנק שלה, בו כסף מזומן כמו גם צרור המפתחות של הבית והרכב. על פי הדיווח, קיי שהייתה בהלם מוחלט מהשוד, חששה מאוד לשוב ולישון בביתה, שכן צרור המפתחות שלה נגנב גם הוא, ולכן היא נאלצה לישון מחוץ לביתה. למחרת השוד, הגיע פורץ מנעולים, החליף לה את הצילינדר והוציא לה מפתח חדש. קיי צריכה לדאוג גם למפתח חדש לרכב כמובן.
כזכור, רק השבוע נודע כי קיי נפרדה מבן זוגה בשבועות האחרונים, איתי גרשון. הדייט הראשון של קיי וגרשון תועד בחודש מרץ האחרון, לאחר שפורסמו תמונות פפראצי של השניים שצולמו בזמן הדייט הראשון שלהם. במהלך ראיון לאתר מאקו, אמרה קיי: "אף בחורה לא רוצה שדברים כאלה ייצאו על הדייט הראשון, אבל זה קרה וזה בסדר וכל מה שיש לי להגיד זה שהיה דייט וזה פשוט צולם".
קיי הוסיפה: זה ממש בשלבים ראשוניים וזה ממש יצא מהר, כשיהיה לי מה להגיד מעבר, אני אגיד. מנסים לשמור על הפרטיות הקטנה ועל ההרגשה הזו של ההתחלה". מאז היו כאמור דייטים רבים נוספים, והשניים גם המריאו יחדיו לשתי חופשות רומנטיות בחו"ל. אך הקשר לא צלח והם החליטו להיפרד.
ברזומה הרומנטי של קיי נמצא טל מורד, אותו הכירה במהלך צילומי תוכנית הריאליטי "הישרדות". השניים נפרדו בספטמבר 2023, אחרי שנה של זוגיות פוטוגנית ומתוקשרת, שכללה לא מעט עליות וירידות. שמה של קיי אף נקשר לאון רפאלי, לאחר שהשניים נצפו יחדיו בהופעה. החיבור ביניהם הוביל לסכסוך מתוקשר בין קיי לבין הקולגה והאקסית של רפאלי, הדוגמנית שחר חיון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    Amir 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם מבזבזים את זמננו על כוכבות לכאורה.השטויות האלה אמורות לעניין מישהו/
    סגור