ויראלי

אביב גפן מכריז על "סולד אאוט" ועוקץ את מירי רגב

אביב גפן בישר הבוקר כי אזלו הכרטיסים למופע "נשף רוק" שיתקיים בהמשך השבוע בפארק הירקון. גפן עשה זאת בדרך יצירתית במיוחד: באמצעות התכתבות פיקטיבית בין השרה מירי רגב לדובר שלה, דודו סאסי, המופיע לצדה בתחקיר של "המקור" 
רוני שיינר |  1
אביב גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הזמר והיוצר אביב גפן הכריז הבוקר (שני) כי אזלו הכרטיסים למופע "נשף רוק", שיתקיים ביום רביעי הקרוב בפארק הירקון. גפן בחר לבשר זאת בדרך מקורית, באמצעות התכתבות (פיקטיבית) בין  השרה מירי רגב, לדובר הצמוד שלה, דודו סאסי.
"פשוט מפחיד! נגמרו הכרטיסים", נכתב בהודעה הפיקטיבית ששלחה השרה. "למה לא קנו לי כרטיסים לנשף? רציתי להצטלם ליד מיטלמן! חשוב ליחצן את הנשף! דודו לא טוב! לא טוב". בהודעת התגובה הפיקטיבית מצד דודו הדובר, נכתב: "קופות תל אביב בוגדים! מי מממן אותם? בטח יהיו שם שמאלנים, לא במקרה זה בתל אביב! אפשר לשנות את השילוט ולכוון את הקהל למימדיון". 

הסטורי שפרסם אביב גפן (אינסטגרם)
העקיצה של גפן מגיעה בעקבות חלקו השני של התחקיר המטלטל אודות התנהלותה של השרה רגב במשרד התחבורה, ששודר אמש בתוכנית "המקור" ברשת 13. בין היתר נחשף בתחקיר הדגש הרב שהשרה שמה על צילום ופרסום תמונות שלה עצמה.  
בנוסף, נראה שגפן חש כי השרה ואנשיה פתחו עימו חשבון: גפן נחשף דרך חלקו השני של התחקיר להתכתבות בין רגב לאנשיה, שעסק בציוץ של גפן בו ציין את שמות הקיבוצים והיישובים שנפגעו קשות ב- 7 באוקטובר, וכתב על אחריותו של ראש הממשלה במעשי הטבח. "למה שאביב גפן לא ייעצר, ייחקר ויוגש נגדו כתב אישור חמור?", כתב עופר מלכה, מקורב לשרה, לחברי הקבוצה, בהם רגב. בעקבות כך, צייץ גפן בטוויטר: "מירי תכיני תיק, יש לי תחושה שאת זאת שתעצרי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגפן הרדוד התבלבל
    ישראל 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גפן האיש הכי לא שיש עם מוסיקה הכי רדודה שיש לקרוא לו אמן..זו אמנות בפני עצמה
    סגור