ויראלי

קריאה לחרם עסקי על יו"ר מקאן אילן שילוח: "מסית נגד החרדים"

הפרסומאי הוותיק טען כי מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות מפני ש"ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה". יאיר נתניהו: קורא לציבור החרדי להחרים כל מוצר שחברת מקאן מפרסמת. לאחר הביקורת שילוח התנצל: "אין לי שום דבר נגד החרדים"
אילן שניג |  15
אילן שילוח (צילום יחצ)
יו"ר חברת מקאן ומי שנחשב לאחד מגדולי הפרסומאים בישראל, אילן שילוח, הסתבך עם החרדים. בפוסט שפרסם היום הוא תולה את האשמה בגידול בקורונה באוכלוסייה החרדית: "אט אט מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג לייבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד אחרי שהוא בחסות ביבי עשו ייבוא מסיבי כזה במרץ".

 ליצמן ונתניהו. צילום: יוטיוב/IsraeliPM
בהמשך שילוח יצא נגד החלטות הממשלה בהקשר החרדי: "בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורונה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי ואדלשטין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי היא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים".
התגובות בחברה החרדית נגד ההתבטאות שילוח היו חריפות מאוד. העיתונאי ישראל כהן הגיב בחריפות: "בושה! האיש הזה שמכהן כיו״ר מקאן חברת הפרסום מהגדולות בישראל לא בוחל בשום דרך להשמיץ באופן שיטתי את המגזר החרדי, כעת הוא מאשים את החרדים בהפצת נגיף הקורונה. הגיע הזמן שהמגזר החרדי יחרים את חברות הענק שעובדות עם מקאן".
 
גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הצטרף לקריאה וכתב: "קורא לכל הציבור החרדי להחרים כל מוצר שחברת מקאן משווקת!".
אריאל אלחרר, עיתונאי 'מיום ליום' פנה לקבל העיתון: "חרדים. אילן שילוח הוא יו"ר קבוצת הפרסום מקאן אריסון. אם אנחנו חולים ומפיצי מחלה בשבילו אז בואו פשוט נדאג שגם הכסף שלנו לא יעבור אליו או לחברה אחרת בבעלותו, הקורונה יכולה לעבור דרך כסף, ואנחנו לא רוצים חלילה שידבק".
 
יוסי אליטוב, עורך העיתון החרדי 'משפחה': "תזכורת לכולנו בבוקר של ערב תשעה-באב: נגיף השנאה, הרסני ומסוכן לא פחות מהקורונה. הסתה בימי משבר חברתי וכלכלי מהקשים שחווינו - מסוכנת ורעה שבעתיים".
אבל לא רק החרדים יצאו נגד שילוח. מפקד גל"צ לשעבר, משה שלונסקי, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "נגיד את זה הכי פשוט שיש. אם החרדים לא עושים חרם צרכני על האיש הזה, הם קונים את ההסתה הזאת ביושר רב". וגם העיתונאי רינו צרור טרח לתקן את שילוח: "לא מדויק אילן. והמגזר הערבי? ותל אביב? יש בה 1,000 היום, ומזרחי ירושלים? ועוד ועוד. ובאשר ל-17 אלף, גם כחול-לבן בתמונה, גם שרת הקליטה תמנו שטה, ואתמול, בשיחה איתה, פירטה את ההתנהלות הצפויה. ובכלל, גמזו יחליט".
  
לאחר ההד התקשורתי שצברה התבטאותו, אילן שילוח התנצל וחידד את דבריו: "אין לי שום דבר נגד החרדים. אם מישהו נפגע אני מתנצל. ציינתי כמה עובדות שנראות לי ככשל הטיפול הפוליטי של ליצמן ודרעי ולא בציבור עצמו שנוהג באחריות גדולה".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מה לא נכון במה שאילן אמר
    אבישי 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בניגוד לכל הכללים יבואו לארץ עשרות אלפי תלמידי ישיבה מארה"ב, לא ילכו לבידוד, כי בלעדיהם הישיבות יתמוטטו, כי הם משלמים כסף רב כדי ללמוד כאן. המשמעות - הכל פרוץ וכל תייר יכול לבוא
    סגור
  • 12.
    יש רק בעיה אחת בכתבה.שהעבדות נכונות. ליצמן דאג לחברה
    רופא 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חרדים ללא ביטוח רפואי באמריקה הובאו לארץ, כאשר חלק היו חולים מאומתים, וליצמן ידע זאת היטב.החרדים דואגים רק למין שלהם.אוכלוסיה שרק גורמת נזקים ועכשיו בקטע של הקורונה גם מחלות.הלוואי ותחזרו לברוקלין.וגאולה לישראל.
    סגור
  • 11.
    לומר את האמת
    ספי 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם מייבאים את הנגיף למדינה..
    סגור
  • 10.
    מי החברות שמפרסמות אצלו? לא אקנה אותם!
    אדם 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת נמאס מראשי עדר השנאה הפרוע. כאילו חסרים צרות במדינה, שהשבעים כמו הפרסומאי תת האנוש הזה, מעיזים להתסיס עוד ועוד. גם אם הרשימה של החברות ארוכה, אני מוכן לחפש את המתחרים שלהם, שאינם מפרסמים בחברה הארורה הזאת
    סגור
  • 9.
    אילן צודק בכל מילה
    רבי נחמן 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המגזר החרדי הינו המגזר שתורם הכי מעט ולוקח הכי הרבה מהמדינה. בגל הראשון הגיעו אלפי חרדים חולים, בגל השני רוצים להכניס לארץ עוד חרדים שהם בכלל לא ישראלים וכמובן שהם יקבלו תנאי ״בידוד״ מועודפים. למה? כן הם מחזיקים מדינה שלמה ב### ומוצצים את דמה בכל הכוח
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    התנפלות פרועה על המיגזר החרדי
    anj 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה לא רק אילן שילוח. זה טרנד משונה ומיותר ברשתות. הגיע זמן לקוליגיאליות
    סגור
  • 7.
    לא מפליא כלל גזענות
    אוהבת אדם 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודקים לחלוטין אם גזען אז להחרים אותו ואת הערוצים שמפרסמים את החברות שהוא מייצג יש מספיק או שחברות שמפרסמות אצלו יעברו למפרסמים שאינם גזעניים גם ערוצי 11 12 13 צריך להחרים הכל כלול כמו בדיל חצוף ובן בליעל לא פלא נשואי לבת של דן מרגלית העיתונאי של בדיוק לה הצדיקים
    סגור
  • 6.
    קוראים לזה גזענות
    אפרת כהן 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פרובוקציה גזענית.
    סגור
  • 5.
    יצא המרצע מן השק
    אבישג 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלו האנשים שהתעשייה הישראלית עובדת בשבילה. הם המחליטים מה תראו במסך ולא רק בהפסקות פרסומת. אנשים כאלה צריך להוקיע מהחברה ולא לתת להם לנהל את עולם הפרסום שכידוע מלא כבף ואינסטרסים אישיים. מתביישת באנשים שעובדים עם הדבר הזה בעל כורחם.
    סגור
  • 4.
    חד משמעית חרם צרכני! (ל"ת)
    חילוני 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    יאיר נתניהו הוא כנראה האיש העלוב בישראל (ל"ת)
    יואב 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הפעם נתניהו לא נושא הכתבה
    דליה 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחפש כתבות אחרות במקום להגיד שזה לא בסדר אתה מחפש ללבות את האש. איש קטן
    סגור
  • 2.
    מה לעשות שזה נכון?
    דנה 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    4 5
    רוב החולים חרדים. ולמה בלי בידוד? הם מעל לחוק? את מי יאשימו אחר כך בהתקדמות המחלה בקרבם?
    סגור
  • הרב פירר
    מלי 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שנגד חרדים שוכח כשהוא מגיע לרב פירר לקבל עזרה, פתאום יש חרדים נחמדים !?!?יאללה אנשים זבל יש אצל כולם
    סגור
  • 1.
    איש יהיר ומגעיל
    לאה 07/2020/28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אילן שילוח היה תמיד איש יהיר ומגעיל, מאז ומעולם לא אהב את המגזר החרדי , הגיע הזמן להחרים את הפעילות שלו , תנובה ? אוסם? יוניליבר? הגיע הזמן לעשות צעד
    סגור