ויראלי

כוכבת האח הגדול נגד גדעון סער: "יודע לדבר עם ערבים, הבת שלו שוכבת איתם"

רונית הביביסטית תקפה את ראש מפלגת תקווה חדשה על החבירה לשמאל ונתנה מכה מתחת לחגורה: "זה השלט של הבת של סער. כל המזדעזעים מהציוץ שלי מוזמנים להזדעזע מהשלט שלה"
מערכת ice |  2
רונית הביביסטית (צילום צילום מסך אינסטגרם)
הקריצה הקטנה אמש (שני) של גדעון סער, ראש מפלגת תקווה חדשה לכיוונו של שר האוצר ישראל כץ, הצליחה להרגיז לא מעט פוליטיקאים ופעילי ליכוד. מי שהלכה צעד אחד קדימה ואולי רחוק מדי היא 'רונית הביביסטית', אושיית הטוויטר וכוכבת האח הגדול שכתבה בצורה קשה נגד סער.
רונית הביביסטית ציינה בטוויטר שלה כי: "רק סער יודע לדבר עם הערבים הבת שלו שוכבת איתם". יבגני זרובינסקי הגיב לה: "מיותר", העיתונאי יהודה שלזינגר הוסיף: "איכס", ומזכ"ל שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר לא חסך: "מגעילה".
 
רונית הביביסטית הוסיפה תמונה של השלט אותו נשאה בעבר אלונה סער, בתו של גדעון סער ועליו נכתב: "ביבי זיין אותי ולא התקשר", כשהותקפה על ידי כמה גולשים ששאלו לקשר בין גדעון סער לדעותיה של ביתו ענתה: "זאת לא אני. זאת הבת של גדעון היא ממש טובה".
בהמשך הוסיפה ציוץ נוסף וכתבה: "זה השלט של הבת של סער. כל המזדעזעים מהציוץ שלי מוזמנים להזדעזע מהשלט שלה. כנראה שזה לא יקרה כי אתם מזדעזעים לפי פוזיציה. עכשיו קחו דילגית ותקפצו לי צבועים".
 
לסיום כתבה: "כל השמאלנים שהגיעו כדי לקלל אותי אפילו פתחו חסימות בשביל זה: נפלתם לא טוב. אני לא מתרגשת מקללות תודה על הטראפיק אין פזמון..תקפצו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשה פח אשפה כבר אמרנו ? (ל"ת)
    דש 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 1.
    אבל רונית, גם ביבי שכב עם גויה ואף התחתן איתה
    ליאור זעפרני 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    23 0
    האם השם פלור קייטס נשמע לך מוכר? בידקי בוויקיפדיה של האליל, אם את לא מאמינה או שזכרונך בוגד בך. רק לאחר הנישואים עברה גיור קונסרבטיבי (ליצמן, שמוע?) ורק לאחר מינויו של נתניהו לשגריר באו"ם, עברה גיור נוסף, אורתודוקסי. למרבה הצער השניים התגרשו בשנת 1989. חבל... היא דוקא היתה אשה מאד נחמדה ולמיטב הבנתי מעולם לא הורשעה בפלילים.
    סגור