ויראלי

אנג'לינה ג'ולי פתחה אינסטגרם ושברה שיא עוקבים תוך שעות

כוכבת הקולנוע הצטרפה לאינסטגרם לראשונה, ותוך שעות שברה שיא במספר העוקבים אחרי החשבון הרשמי שלה ברשת החברתית. מה הסיבה להצטרפותה של הכוכבת דווקא עכשיו?
מערכת ice |  1
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
באופן מפתיע, זה קרה בסוף השבוע לראשונה: השחקנית והכוכבת אנג'לינה ג'ולי פתחה אינסטגרם ושברה שיא עוקבים בזמן הקצר להצטרפותה לרשת החברתית. נכון לכתיבת שורות אלו, יותר מ-7 מיליון איש עוקבים אחרי כוכבת הקולנוע שהעלתה את הפוסט הראשון שלה שפורסם בשישי, אז הגיע החשבון שלה ל-5.4 מיליון עוקבים תוך פחות מ-25 שעות.
מה גרם לג'ולי להצטרף לאינסטה? נראה שההפיכה באנפגניסטן היא זו שדחפה את השחקנית והכוכבת להצטרף לרשת, כשהפוסט הראשון שלה על גבי האינסטגרם התייחס למאורעות שמתרחשות במדינה שבשבוע שעבר השתלטו עליה אנשי הטליבאן. ג'ולי שיתפה אתמול בפוסט מרגש מכתב שקיבלה מילדה בת עשר באפגניסטן ומחוויותיה מהמקום וכתבה כי היא מצטרפת לאינסטגרם כדי לספר את סיפורי האזרחים שבלב השתלטות הטליבאן, שהולכים ומאבדים את נגישותם לרשתות החברתיות.
בפוסט ששיתפה כתבה, "נכון לעכשיו, תושבי אפגניסטן מאבדים את יכולתם לתקשר ברשתות החברתיות ולהביע את עצמם בחופשיות. אז הגעתי לאינסטגרם כדי לשתף את הסיפורים שלהם ואת קולם של אנשים ברחבי העולם שנאבקים על זכויות האדם הבסיסיות שלהם". בהמשך הפוסט צירפה מכתב שהגיע אליה מנערה אפגנית וכתבה, "הייתי על גבול אפגניסטן שבועיים לפני 11 בספטמבר, שם פגשתי פליטים אפגנים שנמלטו מהטליבאן. זה היה לפני עשרים שנה. מחליא לראות איך האפגנים נעקרים שוב מהפחד וחוסר הוודאות שאחזו במדינה שלהם.
 

"לבזבז כל כך הרבה זמן וכסף, להזרים דם ולחיות חיים רק כדי להגיע לזה, זה כישלון כמעט בלתי אפשרי להבין. צפייה במשך עשרות שנים כיצד מתייחסים לפליטים האפגנים - חלק מהאנשים המסוגלים ביותר בעולם - כנטל, מחליא גם הוא. בידיעה שאם היו להם הכלים והכבוד, כמה הם היו עושים למען עצמם. ולפגוש כל כך הרבה נשים ונערות שלא רק רצו השכלה, אלא נלחמו על זה. כמו אחרים המחויבים, אני לא אפנה. אמשיך לחפש דרכים לעזור. ואני מקווה שתצטרף אלי.
בפוסט האחרון שכתבה ג'ולי, הסבירה את הסיבה שהיא עוסקת בפליטים וכתבה, "התחלתי לעבוד עם אנשים עקורים כי אני מאמין בלהט בזכויות אדם. לא מתוך צדקה, אלא מתוך כבוד עמוק כלפיהם ולבני משפחותיהם, ועל כל מה שהם ממשיכים להתגבר, למרות כל כך הרבה רדיפות, אי שוויון וחוסר צדק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לה אישה מרגשת
    נטלי 08/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשעה שאנשים מהסוג שלה משקיעים מניות בחברות שמייצרות רובוטים במטרה להחליף את האדם ולהרוויח כסף, במקום לקחת את הכסף שלהם ולחפש דרכים יעילות לקדם את העוולות הנוראית שמתרחשת במדינות האלה הם מתעסקים רק בבצע הכסף ובחוסר אנושיות, אז טוב לראות אחת שיש לה ובוחרת לפעול למען אחד שאין לו
    סגור