ויראלי

סין נגד הקריפטו, אל על מתחכמת, אבל נטפליקס בחינם

סוף השבוע הגיע והגיע הזמן לפנק אתכם בידיעות החמות ביותר של השבוע: מדינת הענק של אסיה אוסרת שימוש במטבעות דיגיטליים, חברת התעופה עושה שרירים לליברמן, ענקית הסטרימינג במהלך מדהים, וגם: בן אנד ג'ריס לא ממשיכה להתרסק ודירוג חברות התחבורה הציבורית 

מערכת ice | 
קני רוזנברג, רם בלניקוב, אביגדור ליברמן (צילום פייסבוק/אביגדור ליברמן, Magma Images)
סין מזעזעת את שוק הקריפטו: אוסרת שימוש במטבעות וירטואליים: הבנק המרכזי בסין הודיע שאסור לבצע או לאפשר שום פעילות של מטבעות וירטואליים במדינה. איך יגיבו המטבעות לבשורה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
בן אנד ג'ריס מסתבכת שוב: חרם חדש מכיוון מפתיע: בעקבות ההתנגדות של החברה לחוק בטקסס המונע הפלות, עצומה נגד החברה מבית יוניליוור וכן עשרות חברות נוספות תחת הכותרת: "הרג תינוקות לפני הלידה טוב לעסקים, והם רוצים שזה ימשיך". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מיזוג בהפתעה: לאומי ארה"ב במיזוג ענק עם וואלי בנק לאומי ארה"ב מקבל שווי של 1.2 מיליארד דולר; בנק לאומי ירשום רווח הון של 650 עד 750 מיליון שקל; 90% מהתמורה תשולם באמצעות מניות הבנק הממוזג והיתרה תשולם במזומן. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אל על מתחכמת עם ליברמן: רוצים מענק, לא הלוואהבאל על דורשים ממשרד האוצר פיצוי של 100 מיליון דולר ללא עמידה של הבעלים, קני רוזנברג, בהתחייבויות המוקדמות; אל על מוותרת על הלוואה של 50 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
זה העונש האכזרי של אפל לחברה שהעזה לתבוע אותה: אפל מענישה את אחד המשחקים הפופולאריים בעולם ומחרימה אותו בחנות האפליקציות שלה – תוך הפרת הבטחה של עצמה. ואז היא קוראת לחברה השנייה "דו-פרצופית". לידיעה המלאה לחצו כאן.
אגד, דן או אפיקים? זו חברת התחבורה הציבורית הטובה בישראל: משרד התחבורה מפרסם את סקר איכות השירות לחציון הראשון של 2021: אגד היא מפעילת התחבורה הציבורית שמעניקה את השירות הטוב בישראל, החברה ניצבת במקום הראשון בין המפעילות הגדולות עם ציון כולל של 92.9 ואחריה אפיקים עם 91, דן משתרכת הרחק מאחור עם 84.9. לידיעה המלאה לחצו כאן.
נטפליקס בחינם? ענקית הסטרימינג בצעד מפתיע: נטפליקס עשתה בעבר הרבה צעדי כאילו-חינמיים כדי למשוך אליה מנויים, אבל הפעם מדובר בצעד מפתיע במיוחד ומחלקת מנויים חינמיים לחלוטין, זה המהלך החדש שלה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה