ויראלי

חיים אתגר בתקרית הזויה: "אדם שלף איבר מינו מולי"

מנחה המתחזים בקשת 12 חשף אירוע חמור בבית המשפט במסגרת תביעה שהוגשה נגדו על סך מיליון שקל. הרב שתבע אותו לאחר שנטען ב'חשיפה' כי הטריד נשים מינית איים להשתין עליו לכאורה, קילל וצעק לעברו של המנחה ההמום: "לראשונה בחיי זה קרה לי"
כפיר אדר |  4
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
חיים אתגר כבר חשף עשרות מתחזים, היה עד לעשרות תרמיות ואפילו הגיע בעבר לעימות פיזי כאשר הותקף על ידי אחד האנשים שקיבלו את הזרקור של תכניתו בקשת 12, אבל לדבר ההזוי בבית המשפט שעבר, הוא לא היה מוכן.
הבוקר (ראשון) התקיים בבית משפט השלום בתל אביב דיון ראשון בתביעה שהגיש הרב שאול אלקריב נגד חיים אתגר ושידורי קשת 12, בעקבות שידור התחקיר אודותיו בתכנית ״חשיפה״. בתחקיר נחשפו עדויות של נשים לפיהן עברו הטרדות מיניות ומילוליות על ידי הרב.  אלקריב הגיש תביעת לשון הרע נגד אתגר, מערכת התכנית ושידורי קשת, על סך מיליון שקל, והבוקר נערך דיון מקדמי בפני כבוד השופט יאיר דולגין. 
 
אלקריב התעמת עם אתגר, איים להכותו, קילל וצרח על פי גרסת קשת 12. מאבטחי בית המשפט חצצו ועצרו אותו בגופם.  לאחר הדיון המשיך באיומים ובקללות ובשלב מסוים שלף את איבר מינו ואיים להשתין על אתגר. כל זאת לאחר שכבר הוגש נגד אלקריב כתב אישום בגין איומים שהשמיע כלפי אתגר.
אתגר שיתף את עוקביו: "עימותים רבים היו לי בחיי, אבל לראשונה כזה שבמהלכו אדם שולף את איבר מינו מול המצלמות ומולי ומנסה/מאיים להטיל עלי את מימיו. חלק מהדבר קרה בבית המשפט. שבוע טוב לכולנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרב הזה יהודי בכלל?
    נועה 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי יהודי נורמלי לא מתנהג ככה
    סגור
  • 2.
    זה לא רב
    אנונימית 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתי אצל הרב הזה פעמיים פעם ראשונה בידיעה פעם שניה חברה לקחה אותי ולא זכרה את השם של הרב . זה לא רב ואמרתי את זה לכולם שככה לא מתנהג רב , לא עברתי שום הטרדה והוא לא פגע בי . הייתי אצל הרבה רבנים וכבר אז אמרתי לו כשנכנסתי והבנתי שמדובר בך הצטערתי שחיכיתי כל כך הרבה זמן כי אתה תגיד לכל אישה מה שהיא רוצה לשמוע. הוא גרם להרבה נשים להתגרש ולהסתכסך עם בעלם במגזר החרידי סוף סוף עצרו את הפסיכופט הזה ועכשיו אף אחד לא יגיד לי איך אני מדברת על רב כי הוא לא רב . כשמו קריב מקריב קורבנות .
    סגור
  • אמת ויציב
    לוחש לפסיכופתים 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת לחלוטין! מדובר בפסיכופת חולני מהזן הכי מצחין!
    סגור
  • 1.
    רב? ממש לא (ל"ת)
    שרעבי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור