ויראלי

כך הגיבה אשתו של נהג המונית שזכה בלוטו

נהג מונית בשנות ה-40 לחייו, סוף סוף יוכל לסייע לילדיו לרכוש השכלה גבוהה, וגם הוא עצמו רוצה לעצור הכול ולשבת וללמוד, אבל ברגע הזכייה הוא חשב על אשתו, וכשניסה לספר לה זה מה שקרה
מערכת ice |  7
הזוכה בלוטו (צילום מפעל הפיס)
הזוכה בלוטו השבוע גרף לא פחות מ-6 מיליון שקל: הפרס השני בגודלו מאז חודש יולי. הפעם: הזוכה הינו גבר נשוי בשנות ה-40 המוקדמות לחייו, אב לילדים ועובד כנהג מונית. הזכייה הייתה בפרס השני במסלול הדאבל לוטו בהגרלה שנערכה שבוע שעבר במוצאי שבת.
לדברי הזוכה, הוא משתתף קבוע בהגרלת הלוטו ועם מספרים קבועים שמורכבים משילוב של תאריכי לידה ומספרים בעלי משמעות מיוחדת עבורו, וכי הוא נוהג לבדוק את הטופס כל יום-יומיים לאחר ההגרלה בתחנות אקראיות. "תמיד חלמתי לזכות בפרס הגדול", המשיך לשתף הזוכה, "אבל אף פעם לא הגעתי לשלב שבו השתעשעתי במחשבה מה אעשה עם כספי הזכייה במידה ואזכה".
 
את הטופס הוא בדק כבדרך אגב, כאשר יום לאחר ההגרלה נוסעת במונית ביקשה לעצור במתחם שרונה "ממש צמוד לבית מפעל הפיס", ולאחר שהוריד אותה מיהר לבדוק את הטופס שבארנק שלו. "הזכיין העביר את הטופס במכונה", סיפר הזוכה, "הסתכל עליי בחיוך ואמר לי: 'יש לך זכייה גדולה! מחר על הבוקר סע לבית מפעל הפיס בתל אביב'. לא האמנתי למה ששמעתי. חשבתי שהוא צוחק עלי עד שהבנתי שהוא ממש רציני".
הזוכה המשיך לספר בהתרגשות: "רצתי הביתה כדי לספר לאשתי. נכנסתי בדלת וראיתי שהיא עסוקה בענייניה. החלטתי שלפני שאני מעדכן אותה, אני בודק בעצמי את הטופס, ובעיקר עניין אותי מה גובה הזכייה. בבדיקה הראשונה שעשיתי, הסקתי בטעות שזכיתי בסכום של 600,000 שקל. כנראה אני לא רגיל לקרוא סכום עם שישה אפסים. בבדיקה חוזרת הבנתי שסכום הזכייה הוא פי 10 ממה שחשבתי בתחילה".
ברגע שהבין שגרף לכיסו 6 מיליון שקל, הוא קרא לאשתו וסיפר לה: "אי אפשר לתאר את השמחה והתרגשות שהציפה את הבית באותו ערב. אחרי החגיגות כבר התחלנו לחשוב ברצינות מה נעשה עם כספי הזכייה".
אז מה יעשו בני הזוג עם הכסף? "מזה תקופה חשבתי ללכת וללמוד משהו ועד עכשיו זה לא הסתדר כי כל פעם צץ משהו אחר" סיפר הזוכה, "עכשיו תהיה לי אפשרות לצמצם את שעות העבודה וללכת וללמוד בשקט בלי דאגות כלכליות. עוד דבר שנעשה בוודאות, הוא לצאת לטיול מפנק שלא עשינו כבר שנים. אבל בראש ובראשונה ולפני הכל נסייע לילדים שלנו בעתיד ברכישת השכלה גבוהה ומקצוע".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חסרים כל הסיפורים
    אני 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על האומללים ששנים אינם זוכים אפילו בפרס המינימלי וממשיכים לחבוט את הראש בקיר.
    סגור
  • 2.
    אחרי מס 3.7 מיליון (ל"ת)
    שחר מאיו 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש לחייב בחוק את מפעל הפייס לתת ליווי צמוד להכוונה
    איתן 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המון אנשים עוברים פשיטת רגל לאחר זמן כאשר הכרישים מריחים דם כסף הם מגיעים.
    סגור
  • או לאפשר, כמו בארצות הברית,
    אני 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פריסה רס שנתית.
    סגור
  • סיפורי פוגי
    אקרובט 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי כל חמור יודע שזה סתם סיפורים
    סגור
  • חמורים חכמים יותר.
    אני 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד מהם לא מהמר.
    סגור
  • עובדים על המסכנים
    אסרטם 11/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משלמים למסכנים ביטוח לאומי. ומהדלת השניה הם לוקחים מיהם בחזרה. קיצר עבודה בעניים. בתור אחד ששלח במשך שנים חצי מהמשכורת שלו. לא שולח כלום . מקסימום אים הפרס גבוהה אז אני תורם 12 שח סתם להרגשה שהשתתפתי
    סגור