ויראלי

ספוטיפיי ממשיכה להסתבך: זה הפודקאסט הפופולרי שמאיים לרדת

זוג הדוכסים מסאסקס לא מרוצה מההתעלמות של ספוטיפיי מההתבטאות מעוררת המחלוקת של ג'ו רוגן. האם הם יסירו את הפודקאסט שלהם מהפלטפורמה?
מערכת ice |  2
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
לאחר הסערה שהתעוררה בספוטיפיי בעקבות המידע השגוי שהתפרסם בפודקאסט של ג'ו רוגן אודות נגיף הקורונה, הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל, שגם להם פודקאסט באותה פלטפורמה, הביעו את דאגתם בפני ענקית שירותי המוזיקה, וניסו להפעיל עליה לחץ "להסיר מידע מוטעה"
"באפריל האחרון, הארי ומייגן החלו להביע דאגות בפני מערכת ספוטיפיי לגבי ההשלכות המשמעותיות של מידע מוטעה המופץ על נגיף הקורונה, במסגרת הפלטפורמה שלה", מסרו מדוברות קרן Archewell , קרן הצדקה שייסדו הארי ומייגן ב-2020, "המשכנו להביע את דאגותינו בפני ספוטיפיי כדי להבטיח ששינויים בפלטפורמה שלה ייעשו כדי לסייע בהתמודדות עם הנגיף".
זוג הדוכסים מסאסקס הם בין הפודקאסטרים הבולטים של ספוטיפיי, לאחר שחתמו איתם על בלעדיות בדצמבר 2020 תמורת 18 מיליון פאונד. השותפות הרב-שנתית של הזוג עם הפלטפורמה כוללת תוכניות רבות, חלקן באירוח הזוג בהסכתים, וחלקן בפרקים בהפקת הזוג. אך עם כל הפופולריות שלהם, מספר ההאזנות שלהם זעום לעומת ההסכת הפופולרי ביותר של ספוטיפיי, "Joe Rogan Experience", זה שעורר את הסערה.
 
"אנחנו רואים את ספוטיפיי כשותפה ומחויבים להמשיך בעבודה יחד כפי שהיא עושה" הוסיפה הודעת הדוברות מטעם הזוג, "מאז הקמתה של Archewell, פעלנו לטפל בפייק ניוז המופץ על משבר הקורונה. מאות מיליוני אנשים מושפעים מהנזקים החמורים של מידע מוטעה ודיסאינפורמציה המשתוללים מדי יום".
מוקדם יותר החודש, קבוצה של יותר מ-250 מדענים, רופאים ואחיות כתבה מכתב פתוח לספוטיפיי בגנות השדרן ג'ו רוגן וקראו לפלטפורמה להזהיר את מאזיניה מפני מידע מוטעה.
כזכור, ג'ו רוגן עורר סערה כאשר העלה אפשרות שצעירים בריאים לא בהכרח צריכים להתחסן נגד קורונה. בעקבות הפרק השנוי במחלוקת, הזמרים ניל יאנג וג'וני מיטשל קראו להסיר את השירים שלהם מספוטיפיי אם הטעות השנויה במחלוקת לא תוסר – ואכן זה קרה והם הסירו את השירים שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חופש הביטוי
    לכו חפשו 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם אפשרות לא לשמוע, תרבות הביטול המסריחה לא תעבוד לכם
    סגור
  • 1.
    פחחחחח
    טני 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי זה מעניין.
    סגור