ויראלי

תקרית חריגה בנתב"ג: העובד החל להפגין עם דגל אוקראינה

אחד מעובדי הקרקע של ישראייר ממוצא אוקראיני פגש מטוס רוסי שנחת בנתב"ג והחליט לפתוח במחאה נגד המלחמה במולדתו 
מערכת ice |  1
דגל אוקראינה בנתבג (צילום הופץ ברשתות החברתיות)
תקרית חריגה נצפתה אתמול (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון: אחד מעובדי הקרקע של חברת ישראייר ניצב מול מטוס רוסי שנחת בנתב"ג ונופף בדגל אוקראינה, כמחאה על אירועי המלחמה שמתרחשת שם. העובד הוא ככל הנראה יליד אוקראינה, והוא מחה מול מטוס נוסעים מדגם איירבוס 321 של חברת התעופה הממשלתית הרוסית אירופלוט. את התיעוד העלה עובד אחר של החברה, שהוא יליד רוסיה, אך גם הוא מתנגד ללחימה באוקראינה.
בניגוד למדינות רבות בעולם שסגרו את המחרב האווירי שלהם עבור טיסות רוסיות, מדינת ישראל לא נקטה בצעד הזה ממספר שיקולים, ולכן ממשיבות לנחות בנתב"ג טיסות מרוסיה. אך במקום שהן תמשכנה כ-3 שעות ו-45 דקות, הטיסות ממוסקבה לנתב"ג התארכו ליותר מ-6 שעות עקב סגירת השמיים עבור מטוסים רוסיים בכמה מדינות שבדרך.
 
מחברת ישראייר מסרו בתגובה כי אכן מדובר בעובד שלהם ממוצא אוקראיני, שמשפחתו עדיין גרה היכן שמתחרשת המלחמה כעת: "נודע לו שהבית שלו הופגז. ישראייר מטפלת בנושא ברגישות ובנחישות ובשלב זה העובד הושעה מעבודתו".
 
מספר מחאות כבר נראו בישראל מאז החלה הפלישה הרוסית בשבוע שעבר, ורק אתמול בתל אביב התקיימה הפגנה של כ-200 איש שדרשו הקלות על כניסת פליטים אוקראינים לישראל. אפשר להגיד שדעת הקהל הישראלית נוטה ברובה לטובת אוקראינה, והוכיח זאת היום סקר של דיירקט פולס עבור 'מקור ראשון', בו 76% מהישראלים הצביעו שהם תומכים באוקראינה, 10% תומכים ברוסיה, ו-14% ללא דעה בנושא. עם זאת, רוב הישראלים (54%) תומכים במדיניות הממשלה במשבר, ו-34% מתנגדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבורת מטומטמים ישראייר
    מזועזע 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "ישראייר מטפלת בנושא ברגישות ובנחישות ובשלב זה העובד הושעה מעבודתו"
    סגור