ויראלי

קורין גדעון בווידוי קשה: "צמרמורות, מועקה. לאן הבאתי אותה?"

גל הטרור שהולך ומתרחש מול עיננו מטיל אימה בכל חלקי הארץ. מגישת הטלוויזיה קורין גדעון חושפת את תחושותיה הקשות כאמא, בזמן שהיא נושאת הריון שני 
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
ברקע הפיגוע שהתרחש אתמול ברחובות בני ברק, המגישה ואושיית האינסטגרם קורין גדעון שיתפה את עוקביה באינסטגרם על התחושות הקשות סביב הדיווחים. גדעון, כמו ידוענים אחרים שהתייחסו לאירוע, הזכירה את אירועי האינתיפאדה השניה והעידה על החששות הרבים שתוקפים אותה דווקא עכשיו כשהיא אמא לביתה, אלונה, בזמן שהיא נמצאת בהריון שני.
גדעון כתבה, "ישבתי אתמול מול הטלוויזיה ופשוט לא האמנתי. עוד פיגוע… כבר 11 נרצחים!!! 11 בשבוע אחד!  אי אפשר יותר להכיל. לא יכולה לעכל את זה עוד ועוד חיים של אנשים, עולמות שלמים שנחרבים ועל מה??
 
"זהו הגיע סופית הפחד לצאת מהבית. זה זרק אותי ישר לימים של לפני 20 שנה, אבל אז בתור ילדה הפחד לא שיתק אותי. לא בטוח שהבנתי עד הסוף. עכשיו כשאני אמא זה נוגע לי בעצב הכי חשוף אין לי יכולת להגן על הבת שלי! וזאת האחריות הכי גדולה שלי, הדבר הכי יקר לי!
 

"צמרמורות בכל הגוף מועקה בלב והבטן מתהפכת, לאיזו מציאות הבאתי אותה? מציאות שבה אני מתה מפחד לצאת איתה מפתח הדלת?! בעיר שלי, במדינה שלי! אין לנו ביטחון.. והמחשבות על המשפחות שאיבדו את היקרים להם מכל לא מרפות.. אמהות כמוני. שנעקר להן הלב מהמקום. כמה יתומים ויתומות. הלכתי לישון עם דמעות בעיניים וחרדה עצומה. כואב לי ברמות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה