תקשורת ומדיה

סיון כהן זועמת: "המחבל עבד בסבבה באיזור בני ברק"

מגישת הכל כלול סיון כהן סבן מתייחסת הערב לפיגוע הרצחני שהתרחש לפני כשעה בעיר בני ברק, ובו נרצחו ארבעה אזרחים, "שב"חים עוברים בפנאן את הגבול"
מערכת ice |  3
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
הפיגוע שהתרחש הערב בבני ברק מטלטל את מדינת ישראל בתום שבוע קשה בו התרחשו שני פיגועים רצחניים באזרחים תמימים במרכזי ערים. מגישת הכל כלול סיון כהן סבן התייחסה הערב לפרטים שהתפרסמו על זהות המחבל והביעה תסכול רב על מדיניות הגידור של הרשות הפלסטינית.
כהן סבן הזכירה כתבה שפרסמה בה עסקה בנושא הגידור וכתבה, "עשינו סדרת כתבות שהראתה שאין בעצם גדר ששב״חים עוברים בפנאן את הגבול (בהסכמה) מדי יום לא בודקים אותם, לא עוצרים אותם המחבל שהיה עצור בעבר רק נזכור (!) עבד לו בסבבה באזור בני ברק".
 
נזכיר כי בסביבות השעה שמונה רוכב אופנוע החל במסע ירי במספר מקומות בבני ברק. נכון לעכשיו מדובר באירוע בו נפגעו חמישה בני אדם ומותם של חמישה איש נקבע עד כה. הרוגי הפיגוע הערב מצטרפים למקרי הטרור שפקדו את ישראל בשבוע האחרון, ומניין ההרוגים בו מגיע כעת ל-11 נפשות.
 
רק ביום ראשון האחרון התרחש הפיגוע במרכז העיר חדרה בו נהרגו שני לוחמי מג"ב על ידי ערבים ישראליים תושבי ואדי ערה שמוכרים לרשויות כתומכי דאעש. בשבוע שעבר התרחש פיגוע במרכז מסחרי בבאר שבע בו נהרגו ארבעה אזרחים על יד מחבל תושב חורה שבנגב, גם הוא מוכר כפעיל דעאש.
 
לפי דיווחים ראשוניים, הפיגוע שדווח הערב בבני ברק נעשה על ידי מחבל בן 27 שאינו תושב ישראל ושככל הנראה הגיע משטחי הרשות הפלסטינית סמוך לג'נין באמצעות סיוע מישראל. כתב חדשות 12 ניר דבורי דיווח כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שעבד בעבר בבני ברק והכיר את האיזור בו ביצע את הפיגוע. 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנבת אייטמים התעוררה
    אגדה האורבנית 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול כלול גניבת אייטמים מערוצים אחרים.
    סגור
  • 2.
    לך הביתה בנט לך!!!! (ל"ת)
    דנה 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בנט תתפטר (ל"ת)
    א 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור