ויראלי

סיון כהן נכנסת בג'יג'י חדיד: "נזק שהוא אדיר"

מגישת הכל כלול במתקפה חריפה על האחיות ג'יג'י ובלה חדיד ברשתות החברתיות ובמסר חריף לישראלים וגם לכלי התקשורת השונים
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
מגישת "הכל כלול", סיון כהן-סבן, יצאה היום (שלישי) במתקפה חריפה נגד האחיות הדוגמניות הבינלאומית, ג'יג'י ובלה חדיד ויצאה בדרישה לכלל העוקבים שלה וגם מסר לכלי התקשורת השונים.
כהן פתחה את הסרטון שלה ברשתות החברתיות עם תמונה של האחיות ואמרה: "אין לכם מושג איזה נזק האחיות האלה עושות לנו בעולם, תסתכלו עליהם, לג'יג'י חדיד יש למעלה מ-70 מיליון עוקבים, לבלה אחותה למעלה מ-50 מיליון, הן מקדישות זמן רב בחשבונות שלהם לתקוף את ישראל, הכל נגד ישראל והבעיה היא שיש שם הרבה מאוד פייק ויש להן הרבה מאוד השפעה".
 
לאחר מכן פירטה על האחיות: "מי שלא מכיר את האחיות חדיד, דוגמניות בינלאומיות, חיות בלוס אנג'לס. מה להן ולנו? אבא שלהן מוחמד נולד בנצרת לאמא הולנדית. מפה לשם, הנזק הוא אדיר"
כהן לא סיימה את הסרטון ללא דרישה מקהל העוקבים שלה וגם מכלי התקשורת השונים: "גם אנחנו צריכים לעשות מעשה, תעשו טובה: אל תעקבו אחריהן, ואל תסקרו אותן. לא צריך, אפשר גם בלעדיהן".
 

הדוגמנית ואשת התקשורת הבינלאומית ג'יג'י חדיד כתבה בשבוע שעבר בחשבון האינסטגרם שלה כי הפלסטינים חווים דבר דומה לזה שחווים כרגע האזרחים באוקראינה במלחמה עם רוסיה.
חדיד כתבה ל-72 מיליון העוקבים שלה: "לוחות הזמנים של חודש האופנה גרמו לכך שעמיתיי ואני מציגים לפעמים קולקציות אופנה חדשות בתקופות קורעות לב וטראומטיות בהיסטוריה. אין לנו שליטה על רוב לוחות הזמנים של העבודה שלנו, אבל היינו רוצים ללכת 'בשביל' משהו. בעקבות ידידי @micarganaraz, אני מתחייבת לתרום את הרווחים שלי מתצוגת סתיו 2022 כדי לסייע לאלו שסובלים מהמלחמה באוקראינה"
 
כאן חדיד החלה להפגין את עמדתה הפרו-פלסטינית: "כמו גם, אני מתכוונת להמשיך לתמוך באלו שחווים את אותו הדבר בפלסטין. עינינו וליבנו חייבים להיות פתוחים לכל חוסר צדק אנושי. מי ייתן וכולנו נראה זה את זה כאחים ואחיות, מעבר לפוליטיקה, מעבר לגזע, מעבר לדת. בסופו של יום, אזרחים חפים מפשע משלמים על מלחמה ולא מנהיגים."
חדיד סיכמה את הפוסט: "הסירו את הידיים מאוקראינה. הסירו את הידיים מפלסטין. שָׁלוֹם. שָׁלוֹם. שָׁלוֹם". בעוד שהתגובות לפוסט בעמוד של הדוגמנית תמכו בדבריה ושיבחו אותה, ברגע שמגזין האונה ווג פרסם מחדש את הפוסט, רבים זעמו על השוואה. "אותו הדבר בפלסטין - אוקראינה לא מאיימת למחוק את רוסיה מהמפה ואז יורה עליה 4500 רקטות. היי ווג למה שלא תשאלו את ג'יג'י כמה מהמנהיגים הפלסטינים גינו את רוסיה וכמה הראו תמיכה", כתב מגיב אחד.
אחרים הזהירו מפני הסכנות הכרוכות בדמוניזציה של ישראל, שמובילה לעלייה במתקפות אנטישמיות ברחבי העולם. כזכור, אביה של חדיד הוא מיליונר ירדני-אמריקאי יליד נצרת, וגם אחותה בלה חדיד ידועה לא פחות בתמיכה הפרו-פלסטינית שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנט
    ביידן 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גרוע מהן
    סגור