טלוויזיה

סיון כהן נגד אסם: "תעזבו אותם. הזעם לא ייעלם"

המגישה ואושיית הרשת קראה להמשיך להחרים את מוצרי אסם, על אף ההכרזה כי ידחו את עליית המחירים בשלושה חודשים: "אל תהיו פראיירים"
מערכת ice |  6
סיון כהן סבן (צילום ענבל מרמרי)
מגישת התכנית "הכל כלול", העיתונאית ואושיית הרשת סיון כהן-סבן, יצאה היום (שלישי) נגד יצרנית המזון אסם, לאחר שיצאה הודעה כי החברה סיכמה עם שר האוצר דחייה של שלושה חודשים בעליית מחירי המוצרים.
"אסם דוחה את גל ההתייקרויות ב-3 חודשים אחרי פגישה עם ליברמן וכולם מקווים שבזה ייעלם הזעם הציבורי" כתבה כהן-סבן, "אל תהיו פראיירים. עזבו את אסם, תתחילו בממשלה בחשמל, בדלק, במים והקומבינות הארנונה שעושים כאן בשקט בשקט תסיימו בכל יצרן/רשת/יבואן שמתחזר."
 
גם כתב ערוץ 14 אברי בלוך יצא נגד המהלך: "כל יועץ אסטרטגי יודע שאם יש עליך זעם ציבורי, כדאי לדחות את הגורם לזעם בכמה חודשים - ואז הזעם הציבורי שיתעורר בפעם השנייה יהיה הרבה יותר נמוך. נראה שזאת הטקטיקה של אוסם. *דחיית* עליית המחירים תביא לכך שהציבור יירגע, ולא 'יהפוך שולחן' כשהמחירים יעלו. פשוט עובדים עלינו בעיניים."
כזכור, לאחר הלחצים בציבור, נפגשו בכירי החברה עם שר האוצר אביגדור ליברמן,  ובהודעה שיצאה מטעם החברה נכתב כי "בהמשך למכתב של שר האוצר לחברת אסם-נסטלה ותשובת החברה אמש, התקיימה הערב פגישה בין יו"ר החברה דן פרופר ומנכ"ל החברה אבי בן אסאייג,  לבין שר האוצר, אשר במסגרתה הוצגו הסיבות שהובילו את החברה להודיע על עליית המחירים. במסגרת הפגישה סוכם על דחיית עליית המחירים בשלושה חודשים עד לאחר חג הפסח, כאשר במהלך חודשים אלו תתקיים בחינה מעמיקה של דרכים שונות  למיתון ההתייקרויות של מוצרי הצריכה בישראל".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צביעות
    רובי 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אושיות רשת הזויים, מה אתם רוצים מאסם? חשמל לא עלה, דלק לא עלה, ארממונה לא עלתה ? מה לא עלה פה? תפנו לממשלת החארות ולמאפיה הרוסית שגרמה וגורמת לעליות המחירים הללו וזה לא הסוף. עיזבו את אוסם זה לא שם . זה בכל המשק וזה המנוולים בכנסת ישראל. אומר לכם מה עוד עלה, שכר החברים בממשל המטורלל הזה
    סגור
  • 4.
    וודקה ליברמן
    סרקוזי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד פעם , מקומך סבל בנתבג, או שומר במועדוני ליליה כמו פעם . לא ידעתי אף פעם , להיות שר אוצר אפשרי הדבר עם פחות מ 8 כיתות ובלי בגרות . מה מבין חמור ממרק פירות ?
    סגור
  • 3.
    מפקפק בהכל ! ממליץ גם לכם !
    טיטו טיט טיטי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא סומך פה על אף מילה של אף אחד ! כולם לא דוברי אמת ! מהמשטרה נמסר כי ייתכנו אי דיוקים בנושא המעקב אחר אזרחים. היום שר הבטחון חתם הסכם פגסוס עם בחריין! כתם נפט לא נפט זוהה לא זוהה מול חופי קיסריה. בחשמל הדלק הארנונה והנדלן עולים כי המדינה לא רוצה ..כן בסדר.. ומחירי מוצרים מה איתם ? אז כולם כבר הבינו , הגונב מגנב פטור.. רק בישראל !
    סגור
  • 2.
    היחידה שהובילה שינוי
    אורית 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מאבקיה הנחושים של סיון כהן בשחיתות, עושק ואי סדרים יוצאי דופן ומעוררים הערכה. הציבור חייב להפגין את כוחו במקום שרק הוא יכול להשפיע
    סגור
  • 1.
    סיון כהן, ממשפחת המיליארדר חיים סבן - חברתית? חה חה חה
    סתיו פלד 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ממש מרגש אותה כל נושא ההתייקרויות. בסדר. היא התחתנה עם ארנק מהלך וההון המשפחתי יכול לקנות את קונצרן אסם 3 פעמים וישאר יופי של עודף. די כבר עם הספינים בשקל. לא מאמין לך.
    סגור
  • מה הקשר בין מצבה האישי למאבק רגיש והוגן?
    שימי 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת התגובות המזעזעות עם צרות עין ואופק כאלה תגיע אחורה רחוק
    סגור