תקשורת ומדיה

סיון כהן תוקפת את יפה בן-דוד: "מה אכפת לה?"

מגישת הכל כלול יוצאת במתקפה חריפה נגד ההתנהלות של יפה בן דוד שניסתה להוביל שביתת מורים מול ההחלטה לבטל את המתווה הבידודים לילדים מתח לגיל 18, "היה לה יותר משבוע לפעול נגד המתווה, אבל נראה לכם שהיא פראיירית?"
מערכת ice |  6
יפה בן דוד, סיון כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/ סיון כהן)
אחרי סאגת ביטול הבידודים שהתרחשה אתמול בין הוראת משרד הבריאות לאיומי השביתה של יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד, מגישת הכל כלול סיון כהן-סבן יוצאת בביקורת חריפה נגד המהלך של היו"רית.
בעמוד הפייסבוק שלה פרסמה סבן-כהן פוסט וכתבה, "ליפה בן דוד היה יותר משבוע, יותר משבוע לפעול נגד מתווה ביטול הבידודים. יותר משבוע היא יכלה להשתמש בכל הכלים הלגיטימיים ולייצג את הציבור החשוב והאהוב של הגננות והמורים. אבל תגידו, נראה לכם שהיא פראיירית?"
 
כהן-סבן המשיכה וכתבה, "למה להתברבר שבוע אם יש לה יד על השאלטר והיא יכולה לעשות מה שעושים כאן כבר שנים ומשגעים מדינה שלמה בערב בו המתווה נכנס לתוקף (אנחנו מכירים את זה מפתיחת שנת הלימודים)? אחרי שהילדים סיימו מקלחות והכינו את התיקים, אחרי שההורים יודעים שהילדים במסגרות מחר והם הולכים לעבודה או לענייניהם
- יפה שלנו מטילה פצצה.
"המורים והגננות לא יגיעו מחר-מה תעשו לנו?" כתבה המגישה, "אז לפנות בוקר הפך בית הדין לענייני עבודה את ההחלטה של הגברת בן דוד והמורים והגננות דווקא כן יגיעו בדרך שיגענו חצי מדינה, הורים שלא ישנו בלילה ונאלצו למצוא פתרונות אחרי מיליון בידודים וימי הקורונה המטורפים. אבל יפה, היא מה אכפת לה. כנראה שניפגש שוב בלילה של ה 31.8
תיראו מופתעים"?
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יפה בן דוד
    איש 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חברים אצלה הכל פוליטי נהיתה שופר של ביבי אחרי שביבי אמר אסור החליטה לשבות.זה פוליטי
    סגור
  • 5.
    שביתות בהסתדרות המורים
    גאגא 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הי מישהוא אולי זוכר . באיז ותחילת שנת לימודים בארץ ישראל לא היתה שביתת מורים וגננות. ????
    סגור
  • 4.
    מדהים... זה ממש כמו בסרט 'אשה יפה'
    עיניים בגב 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    18 0
    עוד אחת שהתחתנה עם ארנק מהלך ומשוכנעת שהיא מה זה חכמה.
    סגור
  • 3.
    חידה: מה קורה כששחורדינית מתחתנת עם בן משפחת טייקון?
    חדווה 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    29 1
    ליבה נהיה גס בבני הצווארון הכחול שיורקים דם למחייתם ומנסים לשמור על בריאותם. לרובם אין דוד מיליארדר באמריקה שיממן להם את כל אשר ירצו אם יפלו לחולי או למצוקה כלכלית. מקווה שההסכם ממון שאולי את חתומה עליו יגן עליך ביום סגריר, על מנת שלא תאלצי להתקיים ממשכורת של מורים בהם את כה מזלזלת. איכס, את אישה מגעילה. אני מניחה שהאתגר הכי גדול שלך בחיים הוא לבחור יעד תורן לחופשת סקי. תהני לך. אני מקווה שתמצאי את הדרך לאתר שוב את המצפן והמצפון שאבדו.
    סגור
  • 2.
    סיוון, התחתנת עם משפחת מילארדר פריווילג - אז מה?
    לאה כהן, מורה ביסודי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    20 0
    זה נותן לך להרגיש מיוחדת כשאת יוצאת נגד המורים המוחלשים? זה שאת נשואה לאחיין של המיליארדר חיים סבן, נותן לך לגיטימציה לשלוח מורים (חלקם מעל גיל 50) למסיבות הדבקה מופקרות בכיתות סגורות וצפופות של 30 פלוס ילדים? האם הם בשר התותחים שלך? את יודעת שהיום רק מעט יותר מ-20% מהתלמידים קיבלו ערכות בדיקת אנטיגן מהמדינה? את בטח קנית באופן פרטי מכולה שלמה של בדיקות שחונה אצלך בחצר הווילה המטופחת - אבל מה יעשו שאר הילדים, הפחות מיליארדרים והלא פריוויליגם? ידעת שהם קיבלו הוראה להגיע היום ללא בדיקה כלל? את מבינה את המשמעויות? חצופה שכמותך. מאחל לך להתפרנס יום אחד מ-7,000 שקל בחודש ולא כפרינססה אגואיסטית. מי את בכלל?
    סגור
  • 1.
    מגישה הפכה מומחית למחלות? מספר הילדים שהגיע היום לבי"ס? (ל"ת)
    איתן 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור