קריירה ולימודים

דרמה במערכת החינוך: הלימודים יתקיימו כסדרם או יושבתו?

בית הדין לענייני עבודה הוציא צו מניעה לשביתה שעליה הכריזה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, אך שם טענה כי הצו ניתן במעמד צד אחד ולכן ההוראה לצוותי ההוראה להשאר בבית נותרה בעינה. בן דוד בפנייה להורוביץ: "אלרעי פרייס לא פנתה אליי"
מערכת ice |  1
לימודים (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
בוקר מבלבל מאוד להורים בישראל. אחרי שמזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד דרשה מהמורים וצוותי ההוראה לא להגיע לבתי הספר והגנים, בית הדין לענייני עבודה קבע הבוקר (חמישי) שהלימודים יתקיימו כסדרם הבוקר.
הדברים מגיעים לאחר התקפלות ראשונה במתווה החדש בלילה, כאשר במשרד החינוך דחו את דרישת משרד הבריאות לביצוע בדיקות קורונה כבר הבוקר והבהירו לפני מספר שעות בתדרוך לנאמני הקורונה: "תלמידים שאין ברשותם ערכת בדיקה ומרגישים טוב, יגיעו לבית הספר ויחלו בבדיקות החל מיום ראשון הקרוב ה- 30.1.2022".
 
אגב, בין הטענות שעלו בנגוע להוראה של בן דוד, נטען כי ד"ר שרון אלרעי פרייס ייעצה לה לבצע את הצעד ותמכה בהפעלת לחץ על משרד החינוך. אך במסרון ששלחה יפה בן דוד לשר הבריאות ניצן הורוביץ בעקבות הדיווח כי התבקשה על ידה לעצור את ביטול הבידודים במערכת החינוך: "שרון מעולם לא התקשרה אלי או פנתה. תמיד אני זו שיזמתי והתקשרתי כדי לשמוע את דעתה המקצועית כמו שבעבר דיברתי עם פרופ' גרוטו, פרופ' חזי לוי ופרופ' גמזו וכשם שאני מתקשרת לפרופ' זרקא ומשוחחת איתך".
עוד הוסיפה ב-SMS לשר הבריאות: "פשוט מביש לראות כיצד מסיתים נגד ד"ר שרון פרייס ועושים ספינים שכל פשעה שאומרת ןעומדת על דעתה המקצועית ברבים. ברור לכל מי שעיניו בראשו למי היה עניין להסיט את האש ולהכפיש אותה"
‏בהסתדרות המורים ממשיכים לטעון כי צו המניעה שניתן בלילה היה במעמד צד אחד, ולכן משרד החינוך היה אמור להעביר להם את ההחלטה, אך לא עשה זאת. מבחינתם, ההנחיה נותרת בעינה, לא לפתוח את בתי הספר. יכול להיות שלאור הפושים והתקשורת יותר בתי ספר יפתחו למרות ההנחיה, אבל להגיד שמערכת החינוך פתוחה הבוקר כרגיל - לא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מועמדי סער גם לעליון וגם ליועמ"ש -שניהם, ממשרד עו"ד תדמור המייצג את יונתן קולבר התורם הגדול למפלגת תקווה-חדשה .הבן של המועמד לבימ"ש עליון -יחיאל כשר , הוא פעיל במפלגה של סער. נפוטיזם אמרנו ? גילדה סגורה - אמרנו ? ניגוד עניינים - אמרנו ? מה גדעון סער רוצה שמקורביו - יסתירו ? לכל הפרטים - https://bit.ly/3o09T2B @AyalaHasson
    סגור