תקשורת ומדיה

פיגוע רצחני בבני ברק: צפו ברגעי האימה ברחובות העיר

פיגוע שלישי מטלטל את מדינת ישראל כשמחבל פותח במסע הרג ברחובות בני ברק ורוצח חמישה אזרחים תמימים. המחבל, בן 27 הגיע מהרשות הפלסטינית ריצה בעבר מאסר
מערכת ice |  2
זירת הפיגוע בבני ברק (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
מדינת ישראל סופגת פיגוע שלישי בתוך שבוע, לאחר שבסביבות השעה שמונה רוכב אופנוע החל במסע ירי במספר מקומות בבני ברק. נכון לעכשיו מדובר באירוע בו נפגעו חמישה בני אדם ומותם של ארבעה נקבע עד כה. הרוגי הפיגוע הערב מצטרפים למקרי הטרור שפקדו את ישראל בשבוע האחרון, ומניין ההרוגים בו מגיע כעת ל-11 נפשות.
על פי הדיווחים, המחבל הוא דיא חמארשה מהכפר יעבד, בן 27, שוהה בלתי חוקי בישראל, המוכר על ידי מערכת הביטחון לאחר שבעבר ישב במאסר על סחר באמל"ח והשתייכות לארגון טרור. המחבל המשתייך לפת"ח, חוסל.
 
תיעוד מהפיגוע הקשה, רשתות חברתיות
רק ביום ראשון האחרון התרחש הפיגוע במרכז העיר חדרה בו נהרגו שני לוחמי מג"ב על ידי ערבים ישראליים תושבי ואדי ערה שמוכרים לרשויות כתומכי דאעש. בשבוע שעבר התרחש פיגוע במרכז מסחרי בבאר שבע בו נהרגו ארבעה אזרחים על יד מחבל תושב חורה שבנגב, גם הוא מוכר כפעיל דעאש.
לפי דיווחים ראשוניים, הפיגוע שדווח הערב בבני ברק נעשה על ידי מחבל בן 27 שאינו תושב ישראל ושככל הנראה הגיע משטחי הרשות הפלסטינית סמוך לג'נין באמצעות סיוע מישראל. כתב חדשות 12 ניר דבורי דיווח כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שעבד בעבר בבני ברק והכיר את האיזור בו ביצע את הפיגוע. 
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".
ברקע המקרה שמייצר רצף של אירועים קשים, הרשת מוצפת בביקורות קשות. שמעון ריקלין צייץ לפני שעה קלה: "בנט לא מתפקד. לפיד מצטלם. בר לב סיכל החלטה להקים כוח של אלפי לוחמי מילואים מתנדבים בשורות מג"ב. התוצאה - אין למג"ב די כוחות. גנץ לא דורש שחיילים יצאו עם נשק לבית. ראש השבכ עסוק בצחוקים ובמאחזים. בתקשורת מקשקשים. ובינתיים כל הארץ חזית. איזו ממשלה נוראית. איזה חוסר תפקוד. תתפטרו".
 
אורן חזן כתב, "לא הבנתי, מה חשבתם שאם בחורה ובאום אל פאחם ילכו לישון בשקט אחרי הרציחות המטורפות בשבוע האחרון גם אנחנו נלך לישון בשקט??? אז זה שלא!!! המשוואה פשוטה - שקט נענה בדם. והדם הזה הוא על הידיים של בנט!!!"
 
עמית סגל כתב בערות הטלגרם שלו, "הערב כבר אין ספק שאנחנו בתוך גל הטרור החמור ביותר שהיה פה זה שנים רבות". בציוץ בטוויטר הוסיף, "עד שלא נכיר בבעיה לא נגיע לפתרון. המחדל איננו של השבכ, אלא של עצימת העיניים. שנאת יהודים איננה מבדילה בין צידי הקו הירוק, רמות הכנסה, מצב תשתיות, עליית יהודים להר הבית או קיומם של חגים כלשהם. אנחנו היהודים הפרובוקציה שדוקרת בעין, ועד שלא נסתלק זה לא ייפסק מבחינתם. אלא אם נתעורר".
איש היח"צ רני רהב ציין אף הוא וכתב, "הממשלה חייבת לתת הוראה לשומרים חמושים במוסדות ציבור,קניונים, מגדלי משרדים, תחנות רכבת ! ומייד ! יש לתגבר באופן מיידי כבר מחר את כל המדינה ! אין ברירה!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתעורר על החיים שלנו - במיידית !
    אריאל 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם עדיין מישהו כאן לא הפנים - אז אנחנו במלחמה על הבית . מלחמה על הקיום שלנו . אם ראשי המדינה ומערכת הביטחון לא יחליפו דיסקט במיידית - נחש הטרור הנוכחי (ככל קודמיו , הוא רק המשך האסטרטגיות הרצחניות המונעות בכוחה של אידיאולוגיה ברורה- הערבים הקיצונים רוצים שניעלם מפה ושהם יחזרו לבתים שברחו מהם ב 48' והם לא מכירים בקיומנו כעם או במדינת היהודים . הם אכזריים , רצחניים וחסרי נשמה בחסות האידיאולוגיה האיסלמיסטית הקיצונית . וכל ראשי המדינה , מקבלי ההחלטות , שיתעלמו מהאמת הזועקת שוב ושוב (רק לא מזמן , ב"שומר החומות" הרחובות נשרפו והרשע והברבריות מילאו את הארץ - כנראה שכחו זאת !) וכל מי שיתעלמו מהאמת הזועקת- יביא את כולנו לחורבן בית שלישי. לא פחות . שלושת הפיגועים הנוראים בתוך שבוע - יהיו רק בבחינת הקדימון . יש מה לעשות גם נגד טרור רצחני ומתוחכם ככל שיהיה - גם אז זה לא יצלח לגמרי , אבל אפשר להילחם ולהוריד לנחש הטרור הזה את הראש - רק צריך להחליט שבאמת מורידים לו את הראש - ולא רק מרדימים זמנית את הנחש הזה .. תקשיבו למומחים בתחום ותפסיקו לתת לבג"צ ולפאקינג "ערכי הדמוקרטיה" לקבוע לנו אם נישאר בחיים.
    סגור
  • 1.
    הדם על הידיים של סער בנט וכל השמאל
    מני 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עם ישראל צריך לקחת את החוק לידיים אין ברירה ברלב חושב שהוא מהאו"ם גנץ מרגיש שהוא מהמנדת הבריטי והשמאל היום הזה בטוחים שהם זכו בלוטו
    סגור