ויראלי

הצל מבקש סליחה: "רוצה להתנצל, מאחל לך רק בריאות"

הצל בפוסט כנה ביקש התנצלות ממשה נוסבאום על כך שצחק בעבר על דיבורו האיטי, "לפעמים היד קלה על המקלדת, מתנצל על העקיצה חסרת הטאקט"
מערכת ice |  1
יואב אליאסי הצל (צילום מסך פייסבוק)
הראפר ופעיל הימין יואב אליאסי, "הצל", מעלה בעמוד שלו גם הרבה בדיחות וממים שצוחקים על פוליטיקאים ועיתונאים. היום (ראשון) הוא כתב פוסט התנצלות על כך שצחק על כתב חדשות 12 משה נוסבאום, שחשף אתמול כי הוא מתמודד עם מחלת ה-ALS.
"גילוי נאות, אני לא מת על דעותיו של נוסבאום", כתב הצל, "ולפני כמה זמן סיפרתי בדיחה מרושעת על זה שנוסבאום מדבר לאט (תמיד היה מדבר לאט אבל עכשיו זה התגבר). היום גיליתי שזה בעקבות מחלה חשוכת מרפא בשם ALS."
"אז קודם כל אני רוצה להתנצל על זה. לפעמים היד קלה על המקלדת ובמלחמה הזאת שני הצדדים מחפשים איך לעקוץ ולפגוע אז אני מתנצל על העקיצה חסרת הטאקט זה היה לא ראוי ולא בסדר. אני יודע שמחפשים תרופה למחלה הרעה הזאת ומקווה שימצאו במהרה מאחל לך רק בריאות ושתמשיך להיות על המסך. סליחה."
 
כזכור, עיתונאי חדשות 12 הודיע אתמול במכתב לעובדי חברת החדשות על מצבו הרפואי, זאת על רקע השמועות הרבות שעלו, כפי שניתן היה לצפות לאור השינוי באופן הדיבור שלו שעם הזמן הפך לאיטי במיוחד. ״אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט." שיתף נוסבאום, "לפיכך מוצא לנכון לשתף אתכם בהערכה המסתמנת בחום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים״.
נוסבאום המשיך: ״על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. כן, זה לא נעים, משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט... נכון לעכשיו, בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך (ממילא מספר השוטרים הולך ופוחת ולכן גם מספר הדיווחים יורד בהתאמה)״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצל הוא חלאת המין האנושי והסליחה הזו מטופשת כי הוא
    ימני ולא ביביסט עלוב 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצדיק הלכה למעשה רעל לגופו של אדם ולא רעל לגופה של דעה .אתה יכול לצחוק על אדם בגלל דעותיו ולא על המום שלו בגלל דעותיו .
    סגור