ויראלי

גיא לרר עוקץ את לפיד: "חיבוקים נעימים בניחוח צרפתי"

מגיש צינור לילה גיא לרר המרבה להתבטא בנושאי יוקר המחייה בפנייה ישירה לראש הממשלה: "מספיקה מילה שלך לריסון האש. אתה הולך לעשות משהו בנידון? להצהיר משהו? או רק לטפח את תדמיתך הבין לאומית עם חיבוקים נעימים בניחוח צרפתי?"
מערכת ice | 
יאיר לפיד, גיא לרר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מסך רשת 13)

מגיש צינור לילה, גיא לרר שהפך מזוהה עם המחייה ביוקר המחייה, בעקבות הסיקור הנרחב שהעניק בתוכניתו לחרם הצרכנים על אסם בעקבות עליית המחירים עלי הודיעה החברה לפני מספר חודשים, הפעם הפנה לרר אצבע מאשימה ישירות לראש הממשלה.

"בוקר טוב לרה״מ לפיד. שים לב שההשתוללות המחירים הנוכחית היא בגזרות הממשלתיות או תחת פיקוחן ופחות בסקטור הפרטי. בחלק מהמקרים מספיקה מילה שלך לריסון האש. אתה הולך לעשות משהו בנידון? להצהיר משהו? או רק לטפח את תדמיתך הבין לאומית עם חיבוקים נעימים בניחוח צרפתי?" צייץ בחשבון הטוויטר.   

אף על פי שלא ברור למה התכוון המגיש, שלא בדיוק פירט לאילו צעדים הוא מצפה, בהתחשב שבעובדה מדובר בעליית מחירים גלובלית ולא נקודתית, כדאי לציין את ההשלכות של כלל המצב הפוליטי ופירוק הממשלה על המצב הכלכלי. זאת כאשר, מנהלי השקעות בכירים בשוק ההון כמו גם כלכלנים בכירים העידו בתקופה האחרונה כי נפילת הממשלה באה בזמן לא טוב. 


בראיון לאתר ice הכלכלן מיכאל שראל ראש פורום קוהלת לכלכלה ציין כי הממשלה הזו פעלה מצוין בשנה הראשונה שלה. "זה לא רק התקציב שעבר אלא שורה ארוכה של רפורמות לא פופוליסיטיות עם הסתכלות לטווח ארוך".

לדבריו, "אז אם אתה שואל אותי אם לצאת לבחירות עכשיו זה טוב, אז זה לא טוב. חוסר וודאות כלכלי בתקופה של אינפלציה עולה ותוואי ריבית עולה עם לחצים להעלאת שכר של המגזר הציבורי זה לא טוב. הכי טוב היה שהייתה כאן ממשלה עם רוב בכנסת שיכולה להעביר את הרפורמה ביבוא, הרפורמה בחקלאות ולעשות מעשים נכונים בשוק הנדל"ן. אבל זה לא המצב".
 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה