ויראלי

הספורטאי נמצא מת במלון בעקבות משחק סקס שהשתבש

הגבר הבריטי שנמצא מת במלון איטלקי מפואר בפירנצה זוהה ככוכב הרוגבי לשעבר ריקי ביבי בן ה-40. ככל הנראה, ביבי מת מהתקף לב במהלך משחק סקס שהשתבש. האישה שהייתה עמו נפצעה
מערכת ice |  5
ריקי ביבי (צילום יוטיוב/ Wiki4All)
גבר בריטי התגלה ללא רוח חיים בסופ"ש האחרון במלון ארבעת הכוכבים קונטיננטל בפירנצה. מאוחר יותר האיש זוהה ככוכב הרוגבי לשעבר ריקי ביבי בן ה-40. מותו נגרם מהתקף לב במהלך מה שהיה אולי משחק סקס שיצא משליטה, יתכן גם שהיה זה סוג של תקיפה. 
לאחר שהתמוטט, האישה בת ה-44 שהיתה עימו במלון רצה בבהלה מהחדר וקראה לעזרה. היא דיממה מצווארה והובהלה לבית חולים, שם עברה ניתוח לדימום פנימי, כך דיווח עיתון ה"טיימס" הלונדוני.
 
"היא סבלה מפציעות חמורות ויש תיאוריות שונות לגבי מה שקרה, עם משחק ארוטי לא נשלל", סיפר מקור, מה שצריך לקבוע זה אם היא הסכימה או לא, אם זה היה משחק או תוקפנות מצידו - זה מה שהיא יכולה להגיד לנו".
האישה האלמונית, שמצבה יציב, תתראיין למשטרת איטליה ביום שלישי, מדווח ה"טיימס", שסיפר גם כי האישה היא בריטית. "זה קשור למצבה הפיזי כמו גם לטראומה שהיא חווה", אמר המקור לעיתון, אמרו לה רק ביום ראשון שביבי מת."
לפי עדויות, כוכב הרוגבי לשעבר ובת לוויתו נכנסו ביום שישי למלון האיטלקי, שם החל מ-463 דולר ללילה. לאחר מכן הם חזרו בסביבות השעה 3 לפנות בוקר ביום שבת, כאשר עדים דיווחו שהם "שיכורים", אך לא ברור אם מאלכוהול או סמים, דיווח ה"טיימס".
שעות לאחר מכן, האישה העירומה חלקית פרצה למסדרון כשהיא מכוסה בדם ובוכה לעזרה. לאחר מכן, ביבי נמצא מת בחדר, שם החוקרים חיפשו חפצים שייתכן ששימשו לפגוע בחברתו, אמר מקור לרשת.
"לא היו סימנים למישהו אחר בחדר מלבד בני הזוג", המשיך המקור. "בודק רפואי משווה אותם כעת לפציעות שלה כדי לגלות."
נתיחה שלאחר המוות תיערך ביום חמישי כדי לקבוע את סיבת המוות של ביבי ואם הוא היה שיכור באותה עת, על פי הדיווח. "סביר להניח שזה היה התקף לב, אבל הנתיחה שלאחר המוות תאשר זאת", אמר המקור לרשת.
"אלה חדשות טרגיות ביותר והמחשבות, התפילות והאהבה שלי מגיעות לכל משפחתה של ריקי", אמר הבעלים של קבוצת לי סנטוריון, דרק ביומונט, ל-BBC.
 
ביבי, פורוורד לשעבר, פרש בשנת 2012 עקב פציעה בגיד אכילס. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת הרוגבי המקצוענית ב-2001 עבור וויגאן ווריורס. הוא גם השתתף עם סנט הלנס, אולדהאם, ליי ווייקפילד טריניטי לפני שהפציעה קצרה את הקריירה שלו ב-2012.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    "ככל הנראה ביבי מת".. איך אתם אוהבים את זה!... הזויים (ל"ת)
    אופיר 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פגברטיים יש מלא גם השכנים שךכם חחחח
    חחחח 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו מה קורה בדערותלידכםלעולם לא תדעו, הרבה פגברטיים עם פנטזיות שהדלת נסגרת מתחילות ההפרעות מאכילה מטורפת משחקי מין ועוד ועוד מבהיל טוב לא לדעת
    סגור
  • 2.
    פגברטיים יש מלא גם השכנים שךכם חחחח
    חחחח 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו מה קורה בדערותלידכםלעולם לא תדעו, הרבה פגברטיים עם פנטזיות שהדלת נסגרת מתחילות ההפרעות מאכילה מטורפת משחקי מין ועוד ועוד מבהיל טוב לא לדעת
    סגור
  • 1.
    יאיר לפיד בתגובה מהירה: "הבריטי נפל בקרב כמו אחי האציל
    אחמד הציוני 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהאחים המוסלמים סעיד אל-ח'רומי בחיקה של הנפקנית בבאר שבע בזמן שנאבק למען עמו הפילסטיני האציל".
    סגור
  • התכוונת , לפיד : ביבי מת בזמן ש... (ל"ת)
    אלי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור