ויראלי

ג'ניפר לופז ובן אפלק מתגרשים? זה הדיווח הדרמטי

עומדים להיפרד שוב? בעלה לשעבר של ג'ניפר לופז מזהה כאן סימנים מקדימים למהלך שיוביל לגירושים של הזוג
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק
כל העולם מתעלף מ"בניפר" - הזוג בן אפלק וג'ניפר לופז שכמעט התחתנו, נפרדו רגע לפני, התאחדו לאחר כמעט 20 שנה והפעם נישאו באמת. 
אבל אדם אחד מאמין שגירושים מחכים לזוג. מדובר בעלה הראשון של ג'יי לו, אוג'אני נואה, שהעלה כמה טענות נועזות לגבי נישואיה הרביעיים של גרושתו בראיון נפיץ לדיילי מייל. ג'ן ואוג'אני היו נשואים מפברואר 1997 עד ינואר 1998. אוג'אני נואה - שפגש את ג'יי לו כשהיה פליט קובני ומלצר במיאמי - טען שג'ניפר לופז "אוהבת להיות מאוהבת" אבל מאבדת עניין כשהתשוקה בנישואיה מתפוגגת, דרך עמוד שישי. אוג'אני נזכר איך הזמרת והשחקנית בת ה-53 נהגה לומר לו שהוא "אהבת חייה": "כששכבנו במיטה בליל הכלולות שלנו, היא אמרה שנהיה ביחד לנצח".
 
"אני מאחל לה ולבן את הטוב ביותר, אבל אני לא משוכנע שזה יחזיק מעמד" אמר. לדברי אוג'אני, ג'ניפר לופז היא "מישהי שתתחתן שבע או שמונה פעמים. אני לא יכולה לראות אותה אי פעם מתיישבת עם אדם אחד". בחיוך הוסיפה נואה, "היא דוחפת את עצמה להמשיך כל הזמן קדימה בחייה המקצועיים, ובגלל זה יש לה קריירה של שלושה עשורים, אבל היא גם ממשיכה הלאה בחייה הפרטיים".
 
בינתיים, אחרי הנישואים שלהם בלאס וגאס, ג'ניפר לופז ובן אפלק נסעו לפריז ונהנו עם ילדיהם. כעת חוזר השחקן בן ה-49 לתפקיד באטמן ומצטלם לסרט אקווהמן והממלכה האבודה עם ג'ייסון מומואה. ג'יי לו לעומתו ממשיכה בינתיים את החופשה האירופית שלה עם טיול משפחתי לקאפרי, איטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה