ויראלי

עשו סקס על הגלגל הענק בלונה פארק וישלמו ביוקר

זוג נועז במיוחד הואשם במעשה מגונה בפומבי, זאת לאחר שנתפסו לכאורה מקיימים יחסי מין על סיפון של גלגל ענק בפארק שעשועים שבאוהיו. מאחוריהם ישבו שתי קטינות שהתלוננו למשטרה. הם הובאו להארכת מעצר וצפויים ל-180 יום מאחורי סורג ובריח
מערכת ice | 
פארק שעשועים אילוסטרציה (צילום חסן גדי פלאש 90)
זוג נועז במיוחד הואשם במעשה מגונה בפומבי, זאת לאחר שנתפסו לכאורה מקיימים יחסי מין על סיפון של גלגל ענק בפארק שעשועים שבאוהיו, ארצות הברית, ביום ראשון בשעות הלילה. 
הצמד היפה, דיוויד דייויס והתר ג'ונסטון, שניהם בני 32, עשו לכאורה את המעשה בתוך כיסא של הגלגל הענק בתוך פארק השעשועים סידר פוינט מיד לאחר רדת החשיכה ונצפו על ידי רוכבים אחרים - כולל קטינים, כך נמסר מהמשטרה.
 
על פי עדויות, האנשים שצפו במתרחש היו בהלם מוחלט, כאשר הם טוענים כי ראו את הכל בבירור מוחלט. שתי נשים ושתי ילדות, שתיהן מתחת לגיל 18, שהיו במושב של הגלגל הענק ממש מאחורי הזוג הנועז, אמרו שראו את הכל ודיווחו על כך למשטרה.
 
בתחילה הכחישו בני הזוג שקיימו יחסי מין בזמן הנסיעה של הגלגל וטענו שג'ונסטון בדיוק התכופף כדי להרים חפיסת סיגריות שנפלה. מאוחר יותר הם נשברו והתוודו במעשים המיוחסים אליהם, זאת אחרי שנודע להם כי שתיים מהנוסעות היו קטינות וכשהם הבינו את חומרת המעשה שאף עשוי לשלוח אותם לכלא. שניהם הואשמו בעבירות מדרגה ראשונה, כלומר, הם עלולים לעמוד מאחורי סורג ובריח עד 180 ימים, והם הובאו להארכת מעצר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה