ויראלי

הלוטו בטירוף: הזוכים בהגרלת המיליארדים אספו את הכסף

הזוכים בקופת הענק של ארה"ב, במה שהייתה הזכייה השלישית בגודלה בכל הזמנים, בחרו לשמור על המסתורין וחילקו את קופה של 1.34 מיליארד דולר מגה מיליונים מחודש יולי בלי להחשף
מערכת ice | 
כרטיס הגרלה (צילום Pexles)
שני זוכים מסתוריים קיבלו את הפרס של 1.34 מיליארד דולר, מהגרלת המגה מיליונים - שמונה שבועות לאחר שרכשו את הכרטיסים להגרלה עם הקופה השלישית בגודלה בלוטו בהיסטוריה של ארצות הברית בתחנת דלק באילינוי.
בני הזוג - שבחרו להישאר בעילום שם - קיבלו את הפרס ב-29 ביולי לאחר שעבדו עם יועצים משפטיים ופיננסיים מקצועיים לפני בחירת התשלום החד פעמי בסך 780.5 מיליון דולר, אמרו גורמים רשמיים ביום רביעי.
 
הם קנו את הכרטיס הזוכה במהלך עצירה שגרתית בספידוויי בדה פליינס, אילינוי, והסכימו לחלק את הפרס אם יזכו. "זו התבררה כהחלטה ששינתה חיים לחלוטין כאשר שורה של 3 דולר של מגה מיליונים עם Megaplier הפכה לזכייה של 1.34 מיליארד דולר בקופה", אמר מנהל הפיס באילינוי, הרולד מייז.
"הזוכים האלה נמצאים כעת בעמדה מעוררת קנאה של להחליט מה לעשות עם הונם החדש". לזוכים הייתה שנה שלמה לתבוע את הפרס, אבל רק 60 יום - או עד 27 בספטמבר - לבחירתם לקבל את הסכום החד פעמי של 780.5 מיליון דולר.
מנהל התביעות של מפעל הפיס באילינוי, לואיס רודריגז, אמר שזה "הפרס הגדול ביותר שאי פעם נאלצתי לעבד" בחמש שנות עבודתו. "כשנפגשנו עם עורכי הדין של הזוכים היה זמזום אמיתי של התרגשות בחדר", אמר. "זו הרגשה סוריאליסטית לתת את סכום הכסף הזה ולדעת איזו השפעה עצומה זה יעשה על חייהם של הזוכים, וגם עבור אחרים הקרובים אליהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה