ויראלי

נטלי דדון תוקפת: "אנשים שלומדים רק לשנוא, מקדשים מוות"

אושיית הרשת הזהירה את ראש הממשלה יאיר לפיד: "האם ביקרת לאחרונה בפדואל במרפסת של המדינה? האם ראית את נתב"ג משם? האם אתה יודע שיש נקודות מסויימות בשומרון בהן ניתן לראות את הכנסת? עכשיו תחבר את הנקודות האסטרטגיות לאנשים שמקדשים את השאהיד"

מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
בצל הביקור של ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, בארצות הברית, אושיית הרשת ואשת העסקים נטלי דדון, שהפכה לפעילת ימין בולטת, יוצאת היום (חמישי) נגדו בחריפות על האמירות שמאששות כי ישראל רוצה לחזור אל פתרון שני המדינות.
דדון כתבה בטוויטר שלה: "כבוד ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, רציתי לשאול, האם ביקרת לאחרונה בפדואל במרפסת של המדינה? האם ראית את נתב"ג משם? האם אתה יודע שיש נקודות מסויימות בשומרון בהן ניתן לראות את הכנסת?".
 
עוד הוסיפה דדון בדבריה הנוקבים: "מבט שמאלה תל אביב הכל כך קרובה …עכשיו תחבר את הנקודות האסטרטגיות האלו (ונתתי רק דוגמא של קומץ) לאנשים שלומדים רק לשנוא, מקדשים את השאהיד, את המוות".
 
לסיום הסבירה לראש הממשלה: "אני צריכה לספר לך מה תוצאת המשוואה הזו?! איך?איך אפשר בכלל לחשוב על להקים להם מדינה? לא למדנו כלום מאוסלו? והאמן לי שהעם הזה רוצה להניח את חרבו ולחיות ללא מלחמה, אבל העם כבר לא תמים,יהיה נחמד שמנהיגנו ינטשו גם הם את התמימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה