ויראלי

ליאור רז על בת זוגו שנרצחה: "זה היה נורא, לא תפקדתי"

ליאור רז מספר לראשונה על בת זוגו הראשונה בחיים, איריס אזולאי ז"ל, שנרצחה בפיגוע דקירה אכזרי בירושלים: "המחבל ארב לה ורצח יחד איתה עוד שני אנשים, זה היה נורא. לא דיברתי עם אף אחד ארבעה חודשים, הייתי בתענית. לא באמת תפקדתי, היה לי מאוד קשה"
מערכת ice |  3
ליאור רז (צילום אור גפן)
ליאור רז הוא אחד הכוכבים הגדולים בישראל כיום. מי שמככב בגוף שלישי בקשת 12 וכבש את העולם עם היצירה שלו פאודה, חווה הרבה מאוד קשיים בחיים שלו, וזה בלשון המעטה. בראיון עם רפי רשף בסדרה "אינטימי" בקשת 12, חשף רז את הטרגדיה הגדולה של חייו, כשבת זוגו הראשונה, איריס אזולאי ז"ל, נרצחה בפיגוע דקירה אכזרי בירושלים.
"איריס היא אחת הבנות הכי מהממות שהיו בירושלים", מספר עליה רז, "הכרנו בקפה 'עטרה'. היינו נפגשים במדרחוב בירושלים אחרי בית ספר. התחלתי איתה בצורה שלא הייתה אופיינית לי - והתאהבנו. אף פעם לא התחלתי עם בנות עד אז, אני אפילו זוכר את הצעיף שהיא לבשה, ירוק אדום כזה. התחלנו לדבר על תיאטרון, היה לנו שיח משותף ופשוט אהבנו, בגיל 16 - התאהבות של ילדים", שחזר רז את אותה תקופה.
 
"היא ראתה דברים שלא ידעתי שיש בי. זאת הייתה לי תזכורת שאני בסדר, שיש בי עוצמות.  היא הצליחה לשכנע אותי שאני אחלה בן אדם, שזה הרבה יותר ממה שהיה לי לפני כן, סיפר רז. "המחבל ארב לה ורצח יחד איתה עוד שני אנשים - צ'רלי שלוש ואלי אלטרץ", המשיך רז.
רז הוסיף: "אני אפילו לא יכול לחשוב מה עבר עליה ברגע הזה, אבל אני זוכר איפה אני הייתי. במוצאי שבת נפגשנו, הלכתי לישון בבית של סבתא שלי והיא בבית של ההורים שלה. נסעתי לבדיקה בהדסה עין כרם בבוקר כי היו לי שברי מאמץ מהצבא. פתאום שמעתי אנשים שמדברים על פיגוע בבקעה ושחיילת נפצעה. הייתה לי הרגשה לא טובה, לקחתי טלפון והתקשרתי לבית שלה, אחיה ענה ואמר לי: 'תבוא, איריס פצועה קשה'. ואז שמעתי אנשים שאומרים שהחיילת מתה. התחלתי ללכת ברגל מהדסה עין כרם לבקעה".
 "הגעתי אליהם הביתה וזה היה נורא. לא דיברתי עם אף אחד ארבעה חודשים, הייתי בתענית.  למזלי הוציאו אותי לחופש מהיחידה כי הייתי מעורער. לא באמת תפקדתי, היה לי מאוד קשה. נקמה? להיפך, תמיד חשבתי שמוות מגיע כי הוא צריך להגיע. אם זה לא דרך מחבל אז בתאונת דרכים. לא יכולתי ולא רציתי להיות השופט והתליין. אמת המוסר שלי עוד יותר עלתה אחרי הדבר הזה, לעולם לא רציתי ולא לקחתי חופש לעשות שום דבר, לא היה בזה טעם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מזעזע. הי"ד הנרצחים. (ל"ת)
    עצוב 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    רז..
    עוז 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    לא נמאס לך לטחון את זה???
    סגור
  • 1.
    כל הדיאלוג על מוות מגיע כי הוא צריך נכון תמיד ?
    מיכי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם לגבי נשים שנרצחות על ידי גברים ? איזה מזעזע הדיבור הזה. מוות מגיע למחבלים!!!
    סגור