ויראלי

חן אמסלם מושפלת ברשת: 'קרם חור תחת'

אחרי שהשחקנית חן אמסלם ניצלה את המצב במדינה כדי להעלות פוסט ממומן, ומיהרה למחוק אותו אחרי שגרמה לסערה ענקית ברשת, דורין אטיאס הגיבה .בסטורי משלה: "מאז שהתחילה המחאה אני סובלת נורא מטחורים. אתם יודעים, סטרס וכזה. מזל שחברת 'תחתלי' הוציאה מוצר חדש מ-ד-ה-י-ם שעוזר לי לעבור את הרגעים הקשים".
מערכת ice | 
חן אמסלם (צילום יוטיוב/ גיא פינס)
המחאה בעקבות הרפורמה המשפטית בישראל שלחה סלבס רבים לרחובות כדי להפגין, אך מסתבר שיש כאלה שניצלו את המצב כדי לקדם תוכן שיווקי. אחד מהם זו השחקנית חן אמסלם, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט ממומן שמנצל את המצב במדינה - ואחרי שעוררה סערה מיהרה למחוק אותו.
מי שלא פספסה את המומנט היא המגישה וגורו האופנה דורין אטיאס שהעלתה תמונה לסטורי שלה והוסיפה את הכיתוב "מאז שהתחילה המחאה אני סובלת נורא מטחורים. אתם יודעים, סטרס וכזה. מזל שחברת 'תחתלי' הוציאה מוצר חדש מ-ד-ה-י-ם שעוזר לי לעבור את הרגעים הקשים".
את הפוסט העלתה אמסלם אמש (שלישי) והוא כמובן גרר סערה גדולה ברשת. בפוסט שהעלתה אמסלם היא כתבה: "עיניים עייפות ועצובות לנוכח המצב במדינה, אך מלאות תקווה ואמונה שבעזרת השם יהיה בסדר", כשאל הפוסט היא מצרפת תמונה שלה עם עיניים דומעות ועם הג'ל אותו שיווקה.
 
בהמשך, אמסלם המשיכה עם כיוון מכירתי מאוד: "מזל שיש לי את הג'ל עיניים של סימפל שיגרום לי להרגיש קצת זוהרת בתקופה הזאת. שיטשטש לי את השחור מתחת לעיניים שכבר אף אחד לא יכול להסתיר מרוב דאגות ומחשבות", כתבה.
את הפוסט היא סיימה בתיוג של מותג הקוסמטיקה המדובר, אבל התגובות, שבחלקן היו טובות, אך ברובן היו רעות, ממש לא נגמרו. בהמשך, אמסלם כאמור החליטה למחוק את הפוסט, אבל אנחנו כמובן שמנו לב לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה