ויראלי

האח הגדול חושף את הדרמה: "נשבר הז**, רוצה הביתה"

בן ויארניק הודיע בחדר של האח הגדול כי הוא רוצה לפרוש אחרי 56 ימים בבית; כאשר בהצצה לשיחת הפרישה הטעונה, בן נכנס לחדר האח הגדול טעון אחרי עימות קשה בין סתיו קצין ואברהם אקלום בישיבת דיירים והודיע בדרמטיות: "די, נשבר לי הזין, אני רוצה ללכת הביתה"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
לאחר שגל העזיבות בבית 'האח הגדול' נמשך רק לפני יומיים, כאשר בן ויארניק הודיע בחדר האח הגדול כי הוא רוצה לפרוש אחרי 56 ימים, נחשף חלק מתוכן השיחה הקשה בה ויארניק הודיע על רצונו לעזוב בעקבות סערת הרגשות אליה נקלע לאחר עימות קשה בין הדיירים סתיו קצין ואברהם אקלום בישיבת דיירים טעונה במיוחד, שגרמה לבן להבין שאין ברצונו להישאר יותר בבית.
לאחר שנכנס לחדר האח הגדול בסערת רגשות, ויארניק פתח בשיחה טעונה עם 'האח הגדול' והודיע בצורה חדה ונחרצת על רצונו לעזוב ולחזור לביתו, כאשר אמר: "די, נשבר לי הזין, אני רוצה ללכת הביתה".
בן, דייר אהוב בבית ואב לשניים, דיבר במשך כל שהותו בבית על הגעגועים למשפחתו ועל הקושי בהתמודדות עם המרחק מהבית. בימים האחרונים געגועיו תפסו מקום משמעותי מאוד בחוויות שלו בתוך כותלי הבית. ויארניק הוא הדייר השלישי בעונה שביקש לעזוב, כאשר הראשון היה גיא איתן ואחריו הייתה לין אלפי. לא ברור עדיין למה החליט לעזוב, אך נמסר מרשת 13 כי כל הפרטים יחשפו בפרק של יום שלישי. 
 
בשבוע שעבר דווח כי אחרי שהתומכים של לין אספו כסף למסוק והיא יצאה מהבית הם חשבו לקנות לה עם כסף צמיד במתנה עם חריטה מיוחדת. לין העלתה פוסט בקבוצת הפייסבוק עם הצעה לתרום את הכסף לעמותה שמטפלת בנערות/נשים עם הפרעות אכילה.
אלפי כתבה: "החברים היקרים שלי!!! חברי האמת הבלתי מנוצחת ראיתי אתמול כמו המון אנשים שכבר הספקתם ביום אחד לפני שהחלטתי סופית לעזוב את בית האח הגדול לאסוף כסף למסוק השני שרציתם להעלות בשבילי ולגרום לי שוב להתרגש עד השמיים בזכותכם. ועכשיו אחרי שיצאתי אתם רוצים להעניק לי בכסף שנאסף אני סופר מתרגשת מכם ובכלל לא מבינה את מה שאתם עשיתם וממשיכים לעשות גם אחרי שעזבתי, תודה רבה ובכלל לא מובן מאליו".
עוד כתבה: "אני רוצה להציע הצעה שיכולה לעשות טוב לעוד אנשים בלב ובטח בנפש, בואו במקום מתנה שתעניקו לי, ניקח את כל מה שהספקתם לאסוף ואפילו אני אוסיף ממני ונתרום את הכסף לעמותה שנבחר יחד שמטפלת בנערות/ נשים עם הפרעות אכילה. וזה בטוח ישמח ויעשה טוב ובשביל זה אנחנו קיימים בעולם הזה, פשוט לעשות טוב. על זה בדיוק נכתב המשפט, "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו" מחכה לתגובות שלכם ומה אתם חושבים/ות...".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אפשר לצפות את תת רמה הזאת... (ל"ת)
    ישראל 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור