ויראלי

דיירת האח הגדול תתרום את פרס הניחומים? "פשוט לעשות טוב"

אחרי שנאספו עבור 1,700 שקל למסוק שלא מומש ומעריציה תכננו לקנות לה תכשיט, לין אלפי הציעה: "אני רוצה להציע הצעה שיכולה לעשות טוב לעוד אנשים בלב ובטח בנפש, בואו במקום מתנה שתעניקו לי, ניקח את כל מה שהספקתם לאסוף ואפילו אני אוסיף ממני ונתרום את הכסף לעמותה שנבחר יחד שמטפלת בנערות/ נשים עם הפרעות אכילה"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

אחרי עוד טלטלה בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, כאשר אחת הדיירות המועמדות העיקריות לזכייה, לין אלפי, הודיעה ביום שבת האחרון כי הוא פורשת מהתכנית ועוזבת את הבית אחרי 46 ימים בלבד, אבל מסתבר שבכל זאת מחכה לה פרס. קטן אמנם, אבל מאוד מרגש.

אחרי שהתומכים של לין אספו כסף למסוק והיא יצאה מהבית הם חשבו לקנות לה עם כסף צמיד במתנה עם חריטה מיוחדת. לין העלתה פוסט בקבוצת הפייסבוק עם הצעה לתרום את הכסף לעמותה שמטפלת בנערות/נשים עם הפרעות אכילה.
 



אלפי כתבה: "החברים היקרים שלי!!! חברי האמת הבלתי מנוצחת ראיתי אתמול כמו המון אנשים שכבר הספקתם ביום אחד לפני שהחלטתי סופית לעזוב את בית האח הגדול לאסוף כסף למסוק השני שרציתם להעלות בשבילי ולגרום לי שוב להתרגש עד השמיים בזכותכם.ועכשיו אחרי שיצאתי אתם רוצים להעניק לי בכסף שנאסף אני סופר מתרגשת מכם ובכלל לא מבינה את מה שאתם עשיתם וממשיכים לעשות גם אחרי שעזבתי, תודה רבה ובכלל לא מובן מאליו".

עוד כתבה: "אני רוצה להציע הצעה שיכולה לעשות טוב לעוד אנשים בלב ובטח בנפש, בואו במקום מתנה שתעניקו לי, ניקח את כל מה שהספקתם לאסוף ואפילו אני אוסיף ממני ונתרום את הכסף לעמותה שנבחר יחד שמטפלת בנערות/ נשים עם הפרעות אכילה. וזה בטוח ישמח ויעשה טוב ובשביל זה אנחנו קיימים בעולם הזה, פשוט לעשות טוב. על זה בדיוק נכתב המשפט, "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו" מחכה לתגובות שלכם ומה אתם חושבים/ות...".
אחרי שיצאה מהבית, אלפי הכירה את המעריצים שלה בקבוצת ״האמת הבלתי מנוצחת״, שתמכה בה למן תחילת העונה ואף דאגה לאסוף כסף כדי לשלוח לה אהבה לבית באמצעות מסוק שאמור היה לעלות לשמיים ולחלוף ליד נווה אילן. ב-TMI פורסם כי הקבוצה אספה 1,700 שקל לצורך המהלך וכעת יש להם מה לעשות בכסף.



שמעון זק ושאר החברים בקבוצה, יירכשו בסכום של כ-1,700 שקלים , צמיד מזהב במתנה שיינתן לאלפי, כולל חריטת השם של הקבוצה, ״האמת הבלתי מנוצחת״. אלו ששילמו קיבלו אפשרות להשיב לעצמם את הסכום, אך אלו בחרו להשאיר את התרומה.

כזכור, עם יציאתה אלפי כתבה באינסטגרם שלה: "אני קודם כל רוצה להגיד תודה רבה מכל הלב לכל מי שתומך בי. זה עושה לי כל כך טוב על הלב לראות את כל האהבה שלכם, צחקתם איתי, בכיתם איתי, כעסתם, רקדתם, והמון פעמים גם שרתם איתי. הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון, כי גם חודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה, ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב, אז גם זה קרה. אני באתי לבית 'האח הגדול' הכי אמתית, מהלב, באתי ליהנות ולחוות".


עוד היא הוסיפה, בניגוד לרבים מהדיירים שיצאו או הודחו וביקרו בחריפות את התכנית וקברניטיה: "אין לי שום מילה רעה על ההפקה, על הליהוק, או על הפורמט. ידעתי לאן אני נכנסת, ועשיתי זאת בגדול".
 



לסיום הסבירה:  "המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח. מצבים שלפעמים היו מסתכלים על הצלחת שלי, ושיח לא תמיד נעים, שגם היה חלק מסיבת העזיבה שלי. אבל זה בית 'האח הגדול'. ומי שלא היה בפנים, לא יבין לעולם. ומעבר לזה, היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי, שעשיתי את שלי, וזה הניצחון הכי גדול שלי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרומה לנכי נפש גם?
    מעיין 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאירו פרטים
    סגור