ויראלי

ליאור נרקיס משתולל בהופעה: "בת ז**, פח זבל, שרמ***"

הזמר שהופיע ושימח חיילים, בחר לשלהב את הקהל בקללות קשות על עזה: "עזה יא בת זונה, עזה יא שחורה, יא פח זבל, עזה יא שרמוטה, עזה יא בת אלף זונה, כוס על האמאמאמא שלך עזה, עזה יא בת זונה"
מערכת ice |  1
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
אחרי הדברים הקשים שכתב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמתחיל לאבד תומכים שלו, לא משנה מה תהיה תוצאת המלחמה. ליאור נרקיס שוב מסתבך עם הופעה לא שגרתית ולא במובן התרבותי של המילה.
הזמר שהופיע ושימח חיילים, בחר לשלהב את הקהל בקללות קשות על עזה: "עזה יא בת זונה, עזה יא שחורה, יא פח זבל, עזה יא שרמוטה, עזה יא בת אלף זונה, כוס על האמאמאמא שלך עזה, עזה יא בת זונה".
 
עוד הוא סיפר לחיילים בקהל: "האמת ששרתי אנחנו נזיין אותם, פנו אליי מדובר צה"ל ושאלו למה אתה מקלל בהופעות, אז אני לא, חס וחלילה, עזה יא בת זונה". כל זה על רקע קריאות של שמחה של החיילים.
רק בשבוע שעבר הוא הוציא הבהרה מצולמת לפוסט הנחרץ שפרסם. נרקיס,  שהזהיר את ראש הממשלה בנושא החטופים וכותב בצורה בלתי משתמעת לשתי פנים לאן נודדת התמיכה שלו, ניסה להסביר מדוע כתב זאת.
נרקיס פתח ואמר: "אחים יקרים שלי, חשוב לי לצלם לכם את הסרטון הזה שתדעו, שאני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. אני עושה הכל למען החטופים שלנו, למען התינוקות, למען אלו ששרפו אותם חיים בבתים שלהם, למען הבנות שלנו שאנסו אותן בברוטליות, למען חיילי צה"ל, למען עם ישראל".
 
עוד הוסיף: "אני רוצה לחזק את עם ישראל ולהגיד כן, נכון, אנחנו לא עושים את זה נכון, כי לא יתכן שחודש ימים אנשים נמצאים שם בשבי, תינוקות בני ימים, חיילי צה"ל, אני עושה את זה גם בשבילכם, אני מצדיע לכם ואני אוהב אתכם. ההנהגה שלנו חייבת להתעורר".

לסיום הסביר: "אחים שלי אני אתכם, אתם יודעים שאני אתכם, מגיע להופיע בפניכם, מגיע לבקר אתן לכם את הלב והנשמה ולא אכפת לי לשלם מחיר אישי. אבל צריך להגיד את הדברים האלה, אני יודע שאני אולי האמן היחידי שלוקח את זה על עצמו, לא אכפת לי לקחת את זה על עצמי ולשלם בקריירה, זה לא מעניין אותי כלום עכשיו, מעניין אותי להחזיר את החטופים הביתה עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא תמיד היה סמל לאיכות (ל"ת)
    מרי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור