מדדים ומחקרים

ליאור נרקיס כובש את הפסגה | דירוג תחנות הרדיו

אחרי שבועיים רצופים בפסגה, נטע ברזילי והשיר EVERYTHING יורדים למקום השני בדירוג השירים הישראלים המושמעים ביותר, כאשר ליאור נרקיס ושירו החדש "הוויסקי והיין" עולה תוך שבוע מהמקום החמישי למקום הראשון עם 189 השמעות
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום סם צור)
מהפך בדירוג השבועי של השירים והאומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל. אחרי שבועיים רצופים בפסגה, נטע ברזילי והשיר EVERYTHING יורדים למקום השני בדירוג השירים הישראלים המושמעים ביותר, כאשר ליאור נרקיס ושירו החדש "הוויסקי והיין" עולה תוך שבוע מהמקום החמישי למקום הראשון עם 189 השמעות. כאמור, נטע במקום השני עם 174 השמעות.
במקום השלישי עדן חסון בשיתוף פעולה עם דולי ופן בשיר "לאהוב אותך כל יום", שזוכה ל-122 השמעות. עטרה אוריה במקום הרביעי עם השיר "ילד מטריה", שזכה ל-119 השמעות ובמקום החמישי אגם בוחבוט עם "אהובי", שזכה ל-105 השמעות.
 
ברשימת השירים הבין-לאומיים המושמעים ביותר, אוליביה רודריגו והלהיט שלה "VAMPIRE" עולה למקום הראשון עם 64 השמעות ומוריד את קיילי מינוג והשיר "PADAM PADAM" למקום השני עם 46 השמעות. 
דואה ליפה ושיר הנושא מהסרט "ברבי", "DANCE THE NIGHT", במקום השלישי עם 37 השמעות. במקום הרביעי נמצע שיתוף הפעולה של REMA וסלינה גומז, "CALM DOWN" עם 34 המשעות. זוכת האירוויזיון לורן סוגרת את הרשימה עם השיר "TATTOO", שזכה ל-31 השמעות.
ברשימת האומנים המובילים בישראל נמצא שוב את אייל גולן בפסגה עם 507 השמעות. במקום השני תיקו בין משה פרץ ועדן חסון עם 403 השמעות כל אחד. ליאור נרקיס במקום הרביעי עם 373 השמעות ועומר אדם סוגר את הרשימה עם 366 השמעות. 
ברשימת האומנים הבין-לאומיים הכי מושמעים נמצא את דואה ליפה במקום הראשון עם 118 השמעות, שמורידה את הביטלס למקום השני עם 117 השמעות. במקום השלישי A.K.A PELLA עם 106 השמעות. במקום החמישי אד שירן עם 100 השמעות ובמקום החמישי דיוויד גואטה עם 97 השמעות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה