רכילות עסקית

ליאור נרקיס מקבל 1.5 מיליון שקל: מה הסיבה להפתעה?

ליאור נרקיס יכול לחייך כל הדרך אל הבנק, כאשר הזמר האהוב יקבל בחזרה סכום ששילם בעבר בגובה של מלמעלה מ-1.5 מיליון שקל כפיצויים, זאת על פי פסיקה של בית המשפט העליון
מערכת ice |  4
ליאור נרקיס (צילום סם צור)
ליאור נרקיס יכול לחייך כל הדרך אל הבנק. על פי פרסום ראשון הערב (שני) של חדשות 12, הזמר האהוב יקבל בחזרה סכום ששילם בעבר בגובה של מלמעלה מ-1.5 מיליון שקל כפיצויים, זאת על פי פסיקה היום (שני) של בית המשפט העליון.
הסיפור החל ב-2021, כאשר נרקיס חויב אז לפצות את אחד מאורחי ההופעה שלו באירוע פרטי באולם אווניו לאירועים לפני כ-10 שנים, כאשר אותו אדם עלה אליו אל הבמה אך למרבה הטרגדיה החליק וכתוצאה נפצע מכך נפצע באופן קשה ביותר ונותר משותק ונזקק לסיוע בתפקוד.
נרקיס הגיב ל-N12: "אני חושב שזה יום חג לאומני ישראל שעושים גם אירועים פרטיים ומשמחים את העם. אני יודע שהיה חשש בעולם המוזיקה בעקבות המקרה שלי, ועכשיו החשש הזה הוסר לאחר הקביעה של בית המשפט. בריאות לכולם ושנמשיך לשמח בכל הכוח". 
 
עורכי הדין שייצגו את נרקיס בתיק, עמיקם חרל"פ ואלי לוי, מסרו: "ליאור פנה למשרדנו אחרי שבימ"ש מחוזי חייב אותו לשלם פיצויים בסכום אסטרונומי בטענה שהייתה לו 'אחריות מוסרית' למנוע מהחוגגים לעלות לבמה בזמן שהופיע בחתונה. לשמחתנו, העליון הפסק את הפסיקה, קיבל את עמדתנו במלואה וקבע כי לגיטימי שהחתן והכלה ושאר החוגגים, יעלו לבמה לשיר עם הזמר ביום שמחתם - כפי שנהוג בכל העולם".
עוד טענו: "קביעת בית המשפט הייתה עלולה לחייב את כלל ציבור אומני הבמה בישראל, שכן לקביעה מסוג זה 'השפעות רוחב', זמר שמזמין אנשי מקצוע להכין את הבמה לא אמור לחשוש שמא תיפול עליו אחריות מוסרית לתאונה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פוקר
    נירה 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם נותר משותק , המחוזי פסק 1.5 מליון פיצויים העליון ביטל . ארוע קשה לשפיטה .
    סגור
  • 2.
    נעשה,צדק..למרות הסבל של הבחור שנותר משותק
    סמדר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה קשור לליאור?
    סגור
  • 1.
    ואתם רוצים רפורמה אה (ל"ת)
    מרסל 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • צדק
    קרני 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שבגין אמר: יד,שופטים בירושלים!.חלוין יביבי, שמעתם על זה?
    סגור