בארץ

שר העבודה יצא נגד נתניהו וחזר בו: "דבריי הוצאו מהקשרם"

שר העבודה יואב בן צור אמר הבוקר כי לדעתו בסוף המלחמה נתניהו ייאלץ לצאת לבחירות תוך 90 יום, אך מאוחר יותר חזר בו והבהיר כי זו לא העת לעסוק בזה ולאחר המלחמה נתניהו בעצמו יוביל את החקירה
מערכת ice |  1
יואב בן צור (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר העבודה יואב בן צור התראיין הבוקר למעריב ואמר כי לדעתו בסוף המלחמה יצטרך ראש הממשלה נתניהו לצאת לבחירות בתוך 90 ימים. עוד אמר בן צור כי "ראש הממשלה בעצמו יזום את הבחירות, אי אפשר להמשיך כך יותר, הציבור הוא זה שצריך להגיד את דברו ולהחליט מי יקבל את המנדט להרכבת הממשלה".
עוד הוסיף בן צור ש"ההגינות מחייבת שאחרי אירוע כזה נורא, הציבור יהיה חייב להגיד את דברו, הממשלה לא תוכל להתנהל במצב הנוכחי, כולם לוקחים אחריות, גם אני כשר בממשלה לוקח אחריות. לדעתי הבחירות יתקיימו לפני ועדת חקירה כזו או אחרת".
 
יחד עם זאת לאחר הראיון שהעניק כאמור למעריב הוציא בן צור הבהרה לדבריו: "״דבריי הוצאו מהקשרם. בתשובה לשאלה הקבועה על אחריותו של ראש הממשלה נתניהו ביקשתי לומר שזו לא העת לעסוק בזה ולאחר המלחמה נתניהו בעצמו יוביל את החקירה. 
בכל מקרה, הדברים אינם מייצגים כלל את עמדת תנועת ש״ס, הנקבעת ע״י מועצת החכמים ומובאים ע״י יו״ר התנועה בלבד. במלחמה לא מדברים פוליטיקה וטעיתי בשיקול הדעת."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התחילה ההתפכחות? (ל"ת)
    גל 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור