תקשורת ומדיה

נתניהו מבהיר: "לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו"

מספר דיווחים מעידים על התקרבות להפוגה בתמורה לשחרור חלק מהחטופים, אך נתניהו דאג להבהיר: "מבקש לשים בצד כל מיני שמועות סרק"
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דנה קופל/POOL)
לאחר שדווח בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי קטאר מנהלת משא מתן לשחרורם של בין 10 ל-15 חטופים מרצועת עזה בתמורה להפסקת אש. לפי טענת מקורב לחמאס, הפסקת האש צפויה להימשך בין יום ליומיים.
ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הערב לראשי רשויות ביהודה ושומרון בפיקוד המרכז כי: "אני מבקש לשים בצד כל מיני שמועות סרק שאנחנו שומעים מכל מיני כיוונים, ולחזור על דבר אחד ברור: לא תהיה הפסקת אש בלי שחרור חטופינו. כל השאר זה סרק".
ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר כי: "אנו מברכים על חזרתם של כל חטוף וחטופה הנמצאים בעזה. יחד עם זאת, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים דובק בעמדתו כי כל מהלך להפסקת אש יכלול שחרור של כל החטופים מעזה".
 
מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן הבהיר בשיחותיו בישראל בשבוע שעבר כי הצורך בהפוגות הומניטריות יקל על ארה"ב להתייצב בפני העולם הערבי ולהגיד בקול רם שארצו לא מסכימה להפסקת אש.
בתוך כך, דובר חמאס פאוזי ברהום אמר כי: "הדיבור האמריקני על הפסקת אש הומניטרית ברצועת עזה סותר לחלוטין את התמיכה האמריקנית ברצח העם לו נתונים תושבי עזה. זהו ניסיון להטעות את דעת הקהל ולהתחמק מלחצים בינלאומיים ועממיים. כל השתתפות בשיחות האמריקניות-ציוניות לכפיית מציאות חדשה בעזה היא קונספירציה ברורה שמטרתה לחסל את הסוגייה הפלסטינית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מאמינים לראש הממשלה שכן כבר מספר פעמים איכזב ושינה
    יהודה 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמינים לראש הממשלה שכן כבר מספר פעמים איכזב ושינה ממה שאמר בנחישות
    סגור