ויראלי

אופירה אסייג מתפרקת: "הלב שלי מתפוצץ לרסיסים"

לאחר התיעוד שהופץ של אביגיל, החטופה בת ה-4, מגיעה ברכב של הצלב האדום מעזה, היא כתבה: "הלב שלי מתפוצץ לרסיסים". עוד היא כתבה על המשוחררת הקטנה: "איזה אושר, ברוכה הבאה, ילדה יפה אני אוהבת אותך ומעולם לא הכרנו"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
גם אמש (ראשון) מדינה שלמה עצרה את נשימתה ופיללה להגעתם של 13 החטופים הישראלים משבי חמאס בעזה. ואכן בשעות הלילה המאוחרות כולם הגיעו, כולל אביגיל בת ה-4 ואמילי בת ה-9 שהפכו לסמל בקריאה לשחרור החטופים, אופירה אסייג הביעה רגשות עזים בעקבות החזרה.
אסייג שהתרגשה מאוד מהחזרת החטופים הזו כולל של אביגיל בת ה-4 ואמילי בת ה-9, כתבה: "רגע קטן של אושר בתוך כל הימים האלה...אמילי חזרה הביתה, ברוכה השבה הביתה הנסיכה אמילי", היא שיתפה את העוקבים.

לאחר התיעוד שהופץ של אביגיל מגיעה ברכב של הצלב האדום מעזה, היא כתבה: "הלב שלי מתפוצץ לרסיסים". עוד היא כתבה על המשוחררת הקטנה: "איזה אושר, ברוכה הבאה, ילדה יפה אני אוהבת אותך ומעולם לא הכרנו".
כזכור, גם הנשיא ג'ו ביידן ריגש ואמר: "אביגיל עידן בת ה-4 שנחטפה בידי חמאס, היום היא חופשייה. היא בישראל עכשיו. היא עברה טראומה, אמה נהרגה מול עיניה. אביגיל רצה לאביה, שהגן עליה בגופה. היא הוחזקה במשך 50 ימים. מה שהיא עברה הוא בלתי יתואר.  היא עכשיו בטוחה בישראל. אנחנו ממשיכים לעבוד לשחרור אמריקנים נוספים. לא נפסיק לעבוד עד שכל בני הערובה יחזרו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופירה בחיית עזבי אותנו בשקט . אין כבר כח אליך . (ל"ת)
    שי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    למה את מתייחסת אליה.היא לא ראויה לתגובתך.את אלופה!!!! (ל"ת)
    אבי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כייף
    חגית 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה כייף שנעלמת מהמסך את וברקו
    סגור
  • 1.
    חלאס תמותי כבר ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור