עסקי ספורט

כוכב הכדורגל סגר חוזה עתק עם אדידס, כמה ירוויח?

חלוץ בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד, דחה את נייקי ופומה, וכעת צפוי להרוויח סכום של 50 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים. והאם יש קשר למעברו הצפוי לריאל מדריד?
מערכת ice | 
אדידס בגביע העולם בכדורגל (צילום flickr)
הקבוצות הבכירות ביבשת מחזרות כיום אחר חלוץ בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד, אבל מתברר שהן לא היחידות שמתחרות על שירותיו. לאחר סיום חוזהו של החלוץ הנורווגי עם נייקי, היו עבורו לא מעט הצעות על השולחן, בין השאר מאותה נייקי שרצתה בהמשך ההתקשרות, בכלל זה שיפור הצעתה מההסכם הקודם, ופומה שהציעה 8 מיליון יורו, אך שתיהן נענו בשלילה.
על פי דיווח ב'אס' הספרדי, החברה שהולאנד סגר עמה חוזה וישמש כפרזנטור שלה היא אדידס, כאשר רמז מטרים לכך היה כשהחלוץ הגיע בתקופה האחרונה עם נעלי המותג לאימוני קבוצתו. במסגרת חוזה העתק, צפויה אדידס לשלם להולאנד 50 מיליון יורו בחוזה ל-5 שנים.
 
האם העסקה שנרקמה עם מותג הענק תשפיע גם על עתידו המקצועי של החלוץ בן ה-21? ייתכן מאוד. כידוע, אדידס היא המלבישה של ריאל מדריד כבר למעלה משני עשורים ועל פי הערכות, הפרזנטור החדש שלה קרוב לחתימה בקבוצה. ב'אס' דיווחו עוד כי המטרה המשותפת של המועדון ומותג העל היא כי הולאנד ייצג את שניהם, ובאמצעות היותה הספונסרית החדשה, לריאל יהיה קל יותר לשכנע את החלוץ לחתום בשורותיה. ואיפה זה מעמיד את ברצלונה במאבק על שירותיו? במקום לא טוב, בלשון המעטה, מה גם שהקבוצה מזוהה עם המתחרה נייקי. אז איפה נראה את ארלינג הולאנד מככב בשנה הבאה? ימים יגידו, אבל נראה כי ריאל מדריד הרוויחה כעת מקדמה רצינית במאבק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה