עסקי ספורט

לקראת אולימפיאדת 2024: שופרסל בחסות אישית לחמישה ספורטאים מצטיינים

בהמשך לתמיכה במשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, שופרסל תעניק חסות למשלחת גם באולימפיאדה בפריז 2024, כולל חסות אישית לחמישה ספורטאים אולימפיים ישראלים בעלי הישגים גדולים וסיכויים גבוהים לזכייה במדליות
מערכת ice | 
קבוצת שופרסל מעניקה חסות אישית לחמישה ספורטאים אולימפיים ישראלים (צילום סיון פרג')
שופרסל מעניקה חסות אישית לחמישה ספורטאים לקראת אולימפיאדת 2024. במסגרת ההסכם, שופרסל תעניק חסות לוועד האולימפי בישראל על מנת לסייע למשלחות הישראליות וללוות את הספורטאיות והספורטאים להישגים.
בנוסף לכך, שופרסל הכריזה היום (יום שלישי) על חמשת הספורטאים שיזכו לחסות אישית, במסגרתה כל ספורטאי יקבל מלגה חודשית בשנתיים הקרובות:
דריה אטמנוב – מתעמלת אמנותית אלופת אירופה.
תמנע נלסון לוי – ג'ודו, אלופת אירופה.
נמרוד קריביצקי –טאקוונדו אלוף העולם.
בלסנינג אפריפה - אתלטיקה, אלוף אירופה.
אנטסטסיה גורבנקו – שחייה, אלופת אירופה.
 
באירוע ההכרזה, שאותו הנחתה אנה ארונוב, השתתפו חמשת הספורטאים שיזכו לחסות אישית מקבוצת שופרסל. כמו כן השתתפו מנכ"ל שופרסל עופר בלוך, יו"ר הועד האולימפי בישראל יעל ארד ומנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג.
עופר בלוך, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: ";שופרסל גאה לתמוך בספורטאים ישראלים מובילים ומבטיחים, המהווים דוגמה ומופת למסירות, התמדה ונחישות. אנו מקווים כי תמיכתנו תאפשר להם להתמקד באימונים ולהביא כבוד וגאווה למדינת ישראל בהצלחה רבה לכל ספורטאיות וספורטאי המשלחת הישראלית לפריז 2024".
יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. בזכות שיתופי הפעולה המסחריים, הוועד האולימפי בישראל יכול להגדיל את התמיכה בספורטאי הסגלים האולימפיים, במעטפת הרפואית-מדעית, בתמיכה בצוותים המקצועיים ובטיפוח הנוער ההישגי. היום אנחנו מעמיקים את שיתוף הפעולה גם לתמיכה אישית בספורטאיות וספורטאים מצטיינים ובכך מאפשרים להם שקט תעשייתי בדרך למשחקים האולימפיים פריז 2024 המשלחת האולימפית היא אחד מקטרי המצוינות הבולטים של החברה הישראלית ותפקידינו לוודא שהספורטאים שלנו יקבלו את התנאים האופטימליים להצלחתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה