עסקי ספורט

אבל בכדורגל הישראלי: ליאור אסולין נרצח על ידי המחבלים

אבל כבד בכדורגל הישראלי: לאחר שנותק עמו הקשר ונעלמו עקבותיו לאחר המסיבה בקיבוץ רעים בדרום שהותקפה על ידי מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס, גופתו של כדורגלן העבר ליאור אסולין אותרה בשטח
תום נחום |  1
כדורגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
טרגדיה ענקית בכדורגל הישראלי. לאחר שאמש (שבת) פורסם כי כדורגלן העבר עם הקריירה המפוארת בליגה הבכירה בישראל, ליאור אסולין, שחגג רק ביום שישי האחרון את יום הולדתו ה-43 ונכח במסיבת הטבע שהתקיימה בקיבוץ רעים בדרום, וכעת, לאחר שנעלמו עקבותיו ואבד עמו הקשר, לצערנו הרע מכל קיבל אישור וגופתו של אסולין נמצאה בשטח המסיבה ברעים. כזכור, במהלך המסיבה פתחו מחבלים באש חיה אל עבר החוגגים ומאז האירוע נעלמו עקבותיו של אסולין, שנמנה בין הקורבנות הרבים מאותה מסיבה שהסתיימה באסון גדול בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית.
 
אחותו של השחקן, אורטל אסולין גלייטמן, פרסמה פוסטים ברשתות החברתיות וכתבה: "אחי ליאור היה במסיבה ברעים ואנחנו לא מצליחים ליצור אתו קשר מהבוקר. הוא לא נמצא בסורוקה או בברזילי, בבקשה בבקשה רק מי שיכול לעזור שיצור איתי קשר". חרף הדיווחים כי היה בין האנשים שאותרו, מתברר כי לא וגובר החשש כי נחטף, אם כי עדיין אין אינדיקציות לכך.
 
כזכור, רק לאחרונה אסולין השתחרר ממאסר שנמשך כשמונה חודשים בכלא מעשיהו, זאת לאחר שזכה לקיצור בעונש המקורי שהיה אמור להיות 19 חודשים, בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה. בסרטונים שהופצו מהמסיבה תועדו מבלים רבים כשהם נסים על נפשותיהם מהמקום, וכוחות הביטחון הכניסו חלק מהם לבסיס בדרום.
סרטונים נוספים מהמסיבה מראים מאות בני אדם רצים בשטח מדברי פתוח, ורכב שעובר במקום מציע לסייע ולהסיע חלק מהם. חלק מהמבלים הסתתרו במקומות סמוכים מהחשש שיש מחבלים בקרבת מקום. משפחות הנעדרים יצאו בפניה ובמידה ויש בידכם מידע על מצבם יש לפנות לגורמים הרלוונטיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרגדיה היא מותו של כל אחד ואחד מן הנרצחים!! (ל"ת)
    מיכל 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור