עסקי ספורט

שדר הבית של בוקה ג'וניורס תוקף את העולם: "בושה"

לפני תחילת משחקה של בוקה ג'וניורס בליגה הארגנטינאית אותו שידר השדר היהודי הרנן פלר, הייתה מחווה מצידו של השדר לחטופים המוחזקים בעזה: "עברו כבר 36 ימים מאז הטבח בישראל, ממשיכים לגנות את הטרור של חמאס ודורשים להחזיר את החטופים לביתם"
מערכת ice | 
שלטים להחזרת החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אחת המדינות שעומדות לצידה של ישראל במאבק להשבת החטופים מידי מחבלי ארגון הטרור חמאס, היא ארגנטינה, ש-22 מאזרחיה מוחזקים בשבי הארגון בעזה. השדר היהודי הרנן פלר שמשדר משחקים מהליגה הארגנטינאית פתח את שידור משחקה של בוקה ג'וניורס לפני יומיים בדרישה כלפי העולם לעשות הכל למען השבתם החטופים לביתם. יש לציין כי בני משפחתו של פלר מוחזקים גם בהם בשבי ארגון הטרור בעזה.
פלר פתח את השידור בהתרגשות ואמר: "אנחנו בבומבוניירה, אצטדיונה הביתי של בוקה ג'וניורס, עברו 36 ימים מאז הטבח בישראל. אנחנו ממשיכים לגנות את הטרור של חמאס אצלם יש 239 חטופים, מתוכם 22 אזרחים ארגנטינאים. אנחנו דורשים שיחזרו לביתם. אתם לא מרגישים אשמה? בושה שאתם שותקים, לשתוק זה לשתף עם זה פעולה, תחזירו את החטופים, אנחנו מחכים לכם".

כזכור מתקפת הטרור של מחבלי חמאס החלה ב-7.10 עם חדירתם של יותר מ-3,000 מחבלי הארגון לשטח יישובי העוטף, במהלכה רצחו למעלה מ-1,100 ישראלים ולקחו בשבי הארגון 239 ישראלים. מאות נאלצו להתפנות מבתיהם ועברו לבתי מלון ובתי הארחה במקומות שונים בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה