תיירות

מבנה הבאוהאוס עבר שימור - והפך למלון בוטיק מטורף עם בריכה על הגג

מלון פולי האוס בעיצובו של כרים ראשיד פותח את עונת הקיץ ואת בריכת הרופטופ. הוא יציע רופטופ בר בלוקיישן עוצר נשימה עם בריכת אינפינטי נאה. בין המתקנים המיוחדים: פינת שיזוף, אמבט ג'קוזי, מתקני ספא וחדרי טיפולים. כמה חדרים במלון היוקרתי?
מערכת ice | 
בריכת הרופטופ של מלון פולי האוס, מלונות אפריקה ישראל (צילום איה בן עזרי)
מלון פולי האוס תל אביב, מחברת מלונות אפריקה ישראל, בבעלות משפחת דיין, פותח השבוע את עונת הקיץ ואת בריכת הרופטופ המפורסמת של המלון. בריכת הרופטופ של מלון פולי האוס זכתה לחשיפה בינלאומית נרחבת עקב הייחודיות של המלון ומיקומו על צומת הרחובות הטרנדיים ביותר בעיר. בריכת האינפיניטי ממוקמת על גג מבנה באוהאוס אייקוני שעבר תהליך ארוך של שימור ושחזור והוא צופה לנוף של העיר, 
הרופטופ כולל בר אופנתי, שנפתח ממש בסוף השבוע האחרון עם תפריט קוקטיילים אורבני חדש. עוד ברופטופ פינות שיזוף ומנוחה, ואמבט ג'קוזי. ועכשיו תוסיפו לזה פלייליסט מוקפד שהוכן עבור האורחים ותקבלו בילוי חלומי. במלון פולי האוס 40 חדרים ועיצוב פנים מעשה ידיו של המעצב כרים ראשיד. 
 
בין המתקנים המיוחדים במלון - רופטופ עם בר ובריכה מחוממת, מתקני ספא וחדרי טיפולים. חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם.  חברת מלונות אפריקה ישראל מחזיקה ומנהלת את מותגי VERT, "קראון פלזה" ו"Indigo" בישראל, כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מעל ל-5,000 מלונות ברחבי העולם וכוללת גם את מותגי המלונות מהמובילים בעולם. 

(צילום: איה בן עזרי)
תחת ניהול חברת מלונות אפריקה ישראל מגוון רחב של בתי מלון בפריסה ארצית: 2 בתי מלון בתל אביב – "קראון פלזה" טיילת ת"א ו"קראון פלזה" סיטי סנטר עזריאלי וכן מלונות נוספים תחת המותג וורט בירושלים, בנתניה, בים המלח ובאילת, מלון "Bayview" בחיפה ומלון הבוטיק "אינדיגו" ברמת גן ומלון פולי האוס תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה