תיירות

ענף התיירות ממשיך להיפגע: כמה תיירים הגיעו לישראל באפריל האחרון?

בחודש החולף נכנסו לישראל כ-80 אלף נוסעים. על רקע מלחמת חרבות ברזל, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חושפת את נתוני המבקרים בישראל. במהלך שלושת החודשים האחרונים: מגמת עליה קלה
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
על רקע הפגיעה שחווה ענף התיירות מאז החלה מלחמת חרבות ברזל לפני יותר מחצי שנה, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת הבוקר את נתוני המבקרים הנכנסים לישראל בחודש אפריל של שנת 2024.
במהלך החודש נרשמו כניסות מהאוויר בלבד. סך הכל במהלך חודש אפריל נכנסו לישראל 81,200 מבקרים. 80,100 מתוכם הם תיירים ו-1,100 הם מבקרי יום, נוסעים שהגיעו לישראל ועזבו אותה באותו היום. במהלך שלושת החודשים האחרונים, פברואר עד אפריל, נצפתה מגמת עליה קלה של 0.7% בממוצע מידי חודש לעומת שלושת החודשים הקודמים.
 
הלמ"ס מדווח כי במהלך תקופה זו נרשמו כ-69,100 כניסות בחודש בעוד שבחודשים נובמבר 2023 עד ינואר 2024, נצפתה ירידה של 0.1% בחודש עם כניסה של 56,700 מבקרים בממוצע לחודש. מגמת זו צפויה להמשיך לנוע מעלה עם החלטתן של חברות תעופה זרות נוספות לחזור לטוס לישראל.
שרת התחבורה, מירי רגב ממשיכה להשקיע מאמץ בהגדלת היצע הטיסות ובהורדת מחירן. השרה נפגשה עם מנכ"ל חברת הלואו קוסט "Wizz air" וביקשה מהחברה להגדיל את כמות הטיסות היוצאות מישראל וכן להוסיף יעדים טיסה נוספים לקהל הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה