תיירות
ענקית התעופה בבשורה לנוסעים: זה השינוי החדש שיקל עליכם
Wizz Air משיקה את פיצ'ר My Journey: הפיצ'ר החדש מתווסף לאפליקציית Wizz ויסייע ללקוחות לעקוב ולנהל את טיסותיהם בייחוד בימים העמוסים של השנה
השקת הפיצ’ר בעונת הקיץ – התקופה העמוסה ביותר והרגישה ביותר לשיבושים – תעניק ללקוחות פחות אי ודאות ויותר שקט נפשי בייחוד בימים העמוסים של השנה. פיצ'ר "My Journey" ייתן לנוסעים שליטה מלאה על ההזמנה שלהם בזמן שיבוש בלתי צפוי ויסייע ללקוחות להתעדכן בהזמנות, באפשרויות ובהטבות המגיעות להם. העדכון יופיע בשפת המועדפת של הלקוחות המשתמשים באפליקציית Wizz, לה נכון להיום יותר מ-35 מיליון הורדות בפלטפורמות Apple, Google ו-Huawei.
הפיצ'ר החדש יאפשר מעקב מלא ומיידי אחר מצב הטיסה בכל שלב (צ'ק-אין, שעת עלייה למטוס ומספר השער); מימוש זכאויות ישירות באפליקציה במהלך הנסיעה (למשל: אוכל, מלון, פיצוי במקרה של עיכוב); עיון באפשרויות חלופיות (הזמנה מחדש, החזר כספי, או קבלת טיסה חלופית שמציעה החברה).
בוגלרקה שפאק, ראש תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air מציינת: "My Journey הוא הפתרון האולטימטיבי עבור הנוסעים שלנו, שמאפשר להם לקחת בעלות על חוויית הנסיעה שלהם, בכל מצב. בעזרת הכלי הזה אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו יכולות ניהול בזמן אמת, באופן שמותאם אליהם"
עוד ב-
השקת הפיצ'ר החדש הינו חלק מיוזמת שירות הלקוחות Customer First Compass שהשיקה Wizz Air לאחרונה, המבוססת על ארבעה עמודי תווך: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת, ומסמנת את הכיוון החדש של וויז אייר במחויבותה ללקוחותיה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



