תיירות

ענקית התעופה בבשורה לנוסעים: זה השינוי החדש שיקל עליכם

Wizz Air משיקה את פיצ'ר My Journey: הפיצ'ר החדש מתווסף לאפליקציית Wizz ויסייע ללקוחות לעקוב ולנהל את טיסותיהם בייחוד בימים העמוסים של השנה
מערכת ice | 
wizz air (צילום יח''צ)
חברת Wizz Air משיקה את פיצ'ר “My Journey” באפליקציית Wizz, שיסייע ללקוחות ולנהל ולעקוב אחר הטיסה בקלות דרך הטלפון הנייד. תנועת האוויר הכוללת בקיץ הקרוב צפויה לעלות ב-5% בהשוואה לשנת 2024, והיא כבר חצתה את הרמות שהיו טרום-קורונה.
השקת הפיצ’ר בעונת הקיץ – התקופה העמוסה ביותר והרגישה ביותר לשיבושים – תעניק ללקוחות פחות אי ודאות ויותר שקט נפשי בייחוד בימים העמוסים של השנה. פיצ'ר "My Journey" ייתן לנוסעים שליטה מלאה על ההזמנה שלהם בזמן שיבוש בלתי צפוי ויסייע ללקוחות להתעדכן בהזמנות, באפשרויות ובהטבות המגיעות להם. העדכון יופיע בשפת המועדפת של הלקוחות המשתמשים באפליקציית Wizz, לה נכון להיום יותר מ-35 מיליון הורדות בפלטפורמות Apple, Google ו-Huawei.  

הפיצ'ר החדש יאפשר מעקב מלא ומיידי אחר מצב הטיסה בכל שלב (צ'ק-אין, שעת עלייה למטוס ומספר השער); מימוש זכאויות ישירות באפליקציה במהלך הנסיעה (למשל: אוכל, מלון, פיצוי במקרה של עיכוב); עיון באפשרויות חלופיות (הזמנה מחדש, החזר כספי, או קבלת טיסה חלופית שמציעה החברה).
בוגלרקה שפאק, ראש תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air מציינת: "My Journey הוא הפתרון האולטימטיבי עבור הנוסעים שלנו, שמאפשר להם לקחת בעלות על חוויית הנסיעה שלהם, בכל מצב. בעזרת הכלי הזה אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו יכולות ניהול בזמן אמת, באופן שמותאם אליהם"
השקת הפיצ'ר החדש הינו חלק מיוזמת שירות הלקוחות Customer First Compass שהשיקה Wizz Air לאחרונה, המבוססת על ארבעה עמודי תווך: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת, ומסמנת את הכיוון החדש של וויז אייר במחויבותה ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה