תיירות

שארם א-שייח' נפתחת לחיוג, זה ההסכם החדש של פלאפון

חברת פלאפון חתמה על הסכם התקשרות עם המפעיל במצרים ומתחילה לשווק חבילות סלולר ייעודיות. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק: "עשינו מאמצים לחתום במהירות האפשרית"
מערכת ice | 
פלאפון (צילום Magma Images)
פלאפון תשווק חבילת חו"ל למצרים רגע לפני חופשת הפסח ועם פתיחת הטיסות לשארם א-שייח, חברת פלאפון תחל לשווק חבילת חו"ל יעודית למצרים הכוללת גלישה, שיחות והודעות SMS.
עם פתיחת הטיסות לשארם א-שייח ורגע לפני חופשת הפסח, חברת פלאפון מציעה לראשונה חבילת חו"ל ייעודית למצרים במחירים אטרקטיביים כדי ליהנות מהחופשה גם עם הסמארטפון, זאת לאחר שבשנים האחרונות לא היה פתרון תקשורת נוח לנופשים במדינה.
 
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון,yes ובזק בינלאומי. אומר: "לקראת הפסח ואחרי שנתיים של קורונה, לצד הגידול המשמעותי בטיסות הישראלים לחו"ל אנו רואים עלייה בביקושים לחבילות סלולר".
לדבריו "בעקבות בקשות מצד לקוחות שמתכוונים לטוס למצרים, עם פתיחת הטיסות לשארם א-שיח, עשינו מאמצים רבים לחתום על הסכמי התקשרות עם המפעיל במצרים במהירות האפשרית. מדובר ביעד שעל פי ההערכות צפוי להיות פופולרי מאד בשנים הקרובות".
פלאפון אינה היחידה שתציע שירותי נדידה סלולריים לישראלים במצרים: פרטנר נמצאת לפי דיווחים במו"מ להצעה של תוכנית דומה לזו של פלאפון, במחיר דומה אך עם הרבה יותר נפח גלישה. החוזה צפוי להיחתם לפני חופשת הפסח, כך שישראלים יוכלו לבחור באיזו רשת ישראלית להשתמש בחופשה בסיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה