תיירות

מלון חדש בישראל: זו העיר בה נפתח לראשונה

בהשקעה של 20 מיליון שקל: הכירו את רפאל האוס – המלון הראשון בראשון לציון. אלו הפינוקים שתקבלו בחופשה
מערכת ice |  7
מלון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
להרגיש את הברון רוטשילד הכי קרוב שיש: תגידו שלום ל"רפאל האוס" - המלון הראשון בראשן לציון. העיר הרביעית בגודלה בישראל פותחת את שעריה לתיירות ישראלית, עסקית ובינלאומית ומתהדרת במלון בוטיק ראשון, ויוקרתי עד לפרטים הקטנים ביותר- המלון ממוקם במדרחוב רוטשילד השוקק, סמוך לאזורי הבילוי ,קרוב לבוהמה הראשל"צית אשר התהוותה בשנים האחרונות ולסצינת הקולינריה והתרבות בעיר.
במלון 30  חדרים מרווחים וסוויטה יוקרתית שעוצבו בסגנון קלאסי ואלגנטי שמתכתב עם ההיסטוריה של המבנה שעבר שימור והוקם במאה ה-18 ע"י הברון רוטשילד.  בעבר שימש המבנה כבית הפקידים ובית העיריה ולאורך השנים שמר על אופיו, סגנונו ושורשיו. מפאת ההיסטוריה של המבנה נגזר גם הקונספט שלו - feel Rothschild, מצד אחד מלון במבנה עתיק שהוקם ע"י הברון, ומצד שני שילוב ותכלול של הנהנתנות העכשווית והצעירה שמייצרת חווית בילוי מושלמת ועשירה בסטנדרטים של משפחת רוטשילד.
 
המלון בנוי בסטנדרטים ובאיכויות הגבוהות ביותר עם שימת דגש לפרטים הכי קטנים – הן ברמת המוצר, והן ברמת השירות ועד הפרטים הקטנים ביותר על מנת שכל אורח ירגיש לא פחות כמו הברון בעצמו. כשתגיעו למלון תקבלו כוס שמפניה וליווי אישי עד לחדר, בעת השהייה תוכלו ליהנות מפטיו מרווח ויפהפה מלא צמחייה, מוזיקה טובה ומטרקלין עסקים שיעניק לאורך כל  היום קפה, תה, מי חליטות תה ועוד פינוקים לצד פינת בריאות, עוגיות  וקראנצים.
החדרים מצוידים באבזור אקסקלוסיבי ומתקדם: מכונת קפה Nespresso, חליטות תה מסדרת גולד המובחרת של ויסוצקי, טלוויזיית סוני חכמה IPTV בגודל 55 אינץ' עם חיבור לנטפליקס ולערוצי Yes, פופקורן מתוק במהדורה בלעדית (בהגעה למלון), מיני מקרר, 2 בקבוקי מים, נעלי בית וחלוקים רכים ונעימים.

צילום: אורי אקרמן
מיקום המלון במרכז העיר הופך אותו לאבן שואבת עבור כל מרכזי התרבות ,ההיסטוריה והבילויים של העיר שנמצאים בסמיכות אליו וזה לא הכול – כי המלון יציע לאורחיו חבילת תוכן ותרבות עשירה הכוללת שיתופי פעולה ייחודיים עם מוסדות התרבות החזקים של העיר: מה- LIVE  פארק ראשון לציון ועד היכל התרבות בעיר.

צילום: אורי אקרמן
גם בגזרת הקולינריה צפוויים להירקם בקרוב שיתופי פעולה עם מגוון המסעדות שבעיר והשפים המובילים בארץ – כל אלה צפויים לתת חבילות איכותיות לאורחי המלון שבעזרתן הם יוכלו לחוות את העיר ואת מלון הבוטיק האיכותי בצורה מושלמת ומשלימה. מסעדה צפויה להיפתח בתוך המלון במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המשקיע בנה שם שהם לא יצאו מהעיק לחרב מקומות אחרים (ל"ת)
    שמעיה 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    ערסיאדה
    אלכס 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו בוודאי בדיחה...נכון? בוהמה ראשלצית...חחחח אהבתי
    סגור
  • לא זה טעות כתיב הכוונה לבהמות אדם (ל"ת)
    שמעיה 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ערסיאדה
    אליקו 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך אמר הפרוילג שלא סופר ספרדים
    סגור
  • 3.
    מלון
    אבי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי הולך למלון בראשון
    סגור
  • 2.
    מי יבוא (ל"ת)
    דור 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כתובת???
    שור 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר מדויקת אפשרי?
    סגור